Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama får vondt:/

Gjest Aeneas

Anbefalte innlegg

Gjest Gutt 17

Jeg og dama har nå prøvd en stilling hvor hun ligger på ryggen med bena over skuldrene mine slik at jeg kommer dypt inn i henne, men når jeg er på det "dypeste" så får hu vondt:/ Har prøvd denne stillingen 2 ganger, å hu har fått vondt begge gangene... Jeg synes denne stillingen er den beste av de vi har prøvd fordi jeg kommer så dypt inni henne, men jeg vil ikke gjøre den om hun ikke har det godt. Så er dette bare midlertidig? slutter å få vondt om vi prøver forsiktig noen ganger eller kommer hun alltid til å ha vondt når jeg går dypt?

Her er en animasjon av stillingen jeg snakker om:) Kansje ikke helt likt, men ganske

http://www.sexinfo101.com/foldeddeckchair.shtml

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den stillinga der er faktisk veldig god!

Jeg vet ikke når dere gjør denne stillinga i forhold til mensen hennes etc.

Eks. Jeg får vondt uka før mensen, og hvis jeg da får noe dypt inn gjør det forferdelig vondt.

Vet ikke om det kanskje er det, men..

Det kan også hende at hun ikke har jomfruhinna der inne. Husker første gangen ble litt ødelakt, men 2 mnd senere da jeg tok dildoen langt inn, traff jeg litt av det som var igjen av jomfruhinna.

Vet ikke om hun er jomfru da elr ikke, men kan jo være noen av disse...

Lenke til kommentar

Jeg og kjæresten min bruker veldig ofte denne stillinga, og den er veldig god.

Jeg får noen ganger vondt, men vi pleier å regulere hvor høyt/lavt jeg har beina, dette har mye å si, hvertfall for meg (ikke dermed sagt at det funker for dere). Prøv :)

Du kommer veldig dypt inn i henne, og det viktigste er å ta det med ro, og ikke kom ''helt til bunns'' med en gang. Lettere at det går bedre etterhvert om man tar det rolig i starten.

:)

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...