Gjest Gutt 17 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg og dama har nå prøvd en stilling hvor hun ligger på ryggen med bena over skuldrene mine slik at jeg kommer dypt inn i henne, men når jeg er på det "dypeste" så får hu vondt:/ Har prøvd denne stillingen 2 ganger, å hu har fått vondt begge gangene... Jeg synes denne stillingen er den beste av de vi har prøvd fordi jeg kommer så dypt inni henne, men jeg vil ikke gjøre den om hun ikke har det godt. Så er dette bare midlertidig? slutter å få vondt om vi prøver forsiktig noen ganger eller kommer hun alltid til å ha vondt når jeg går dypt? Her er en animasjon av stillingen jeg snakker om:) Kansje ikke helt likt, men ganske http://www.sexinfo101.com/foldeddeckchair.shtml Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Om du er større utstyrt enn damen er vant med, så vil det i begynnelsen være vondt, men det kan gå over etterhvert som hun blir vant med det. Ikke gjør noe hun ikke vil, og ta det rolig. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Du går for dypt og treffer cerwix, og det gjør visst vondt om man treffer den for direkte. Det samme skjer ved doggy også antar jeg? Det er en digg stilling, men kjenner meg igjen i at noen ganger er kuken 1cm for lang og da må det gjøres veldig forsiktig Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 prøv en gang hun er ekstra ekstra kåt Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Den stillinga der er faktisk veldig god! Jeg vet ikke når dere gjør denne stillinga i forhold til mensen hennes etc. Eks. Jeg får vondt uka før mensen, og hvis jeg da får noe dypt inn gjør det forferdelig vondt. Vet ikke om det kanskje er det, men.. Det kan også hende at hun ikke har jomfruhinna der inne. Husker første gangen ble litt ødelakt, men 2 mnd senere da jeg tok dildoen langt inn, traff jeg litt av det som var igjen av jomfruhinna. Vet ikke om hun er jomfru da elr ikke, men kan jo være noen av disse... Lenke til kommentar
-Marte Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Jeg og kjæresten min bruker veldig ofte denne stillinga, og den er veldig god. Jeg får noen ganger vondt, men vi pleier å regulere hvor høyt/lavt jeg har beina, dette har mye å si, hvertfall for meg (ikke dermed sagt at det funker for dere). Prøv Du kommer veldig dypt inn i henne, og det viktigste er å ta det med ro, og ikke kom ''helt til bunns'' med en gang. Lettere at det går bedre etterhvert om man tar det rolig i starten. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 er noen damer som får vondt hvis jeg "bånner" dem uansett stilling. Det er forskjell på hvor store damer er innvendig også. Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Kanskje hun får vondt pga hun er tissetrenkt. At hun må på do? :S Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Jeg også får vondt i denne stillingen. Det har heller aldri blitt noe mindre vondt. Mener å ha lest det er fordi man kommer ani livmorstappen eller noe. Uansett så finnes det hundrevis av stillinger. Du finner sikkert noen som funker for begge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg