Gå til innhold

Nvidia 8500 GT Driver problemer med win 7 !

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har problemer med Nvidia Geforce 8500 GT driver for Windows 7 professional. Installasjonen gikk greit, og alt fungerer uten behov for drivere. Man må jo oppdatere drivere for bedre ytelse og her får jeg problemer etter installasjonen av driveren for 8500 GT på min HP pavilion, under installasjonen , får jeg NO SIGNAL meldingen på skjermen, og den varer til windows restarter for å fullføre installasjonen. Etter restart, får jeg også No signal meldingen og får svart skjerm, og da må jeg restarte pcen flere ganger til et porblem oppstår for windows, og windows 7 gjenoppretter systemet.

Jeg har prøvd å installere drivere fra Windows Importan updates, Windows Optional updates, orginale vista drivere for 8500 GT og drivere fra nvidia.com, og får samme problem fortsatt :(

Er det noen som kan hjelpe eller har erfaring med liknende problem ?

Takk på forhånd!

Endret av Turkmen4ever
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du har selvsagt lastet ned den nyeste Nvidia driveren fra deres nettsted som er til Windows 7? Og du har valgt riktig bit versjon, altså 32bit driver om du har installer W7 32bit og 64bit driver om du har installert W7 64bit?

Hei!

Ja, jeg får jo samme driveren med windows update både som Important update og som Optional, og får samme problem. 32-bit ekte windows.

Lenke til kommentar
Tenkte mer på driverene rett fra Nvidia:

http://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us og her er driveren jeg vill ha prøvd:

http://www.nvidia.com/object/win7_winvista...91.07_whql.html

Prøv driveren derfra og se om det hjelper.

Dette har jeg prøvd også, har formatert og installert windows 7 på nytt to ganger, Alt fungerer perfekt og kanskje det er lurt å bare la det være, men du vet jeg får Nvidia Geforce 8500 GT driveren med windows update både som optional og important, og her tenker jeg at det er viktig å installere den nå, for bedre ytelse, og for å unngå svart skjerm senere.

For andre hardware, går det an å installere gamle orgnale vista drivere for dem ? Tror du det går? Kanskje det er BIOS eller andre deler som må oppdateres slik at Nvidia installasjonen fullføres riktig ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...