valle_city Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Hei=) Jeg går vg2 el energi og skal utdanne meg som skip/industri elektriker, men jeg lurer på hva de forventer da av meg når jeg begynner med en gang som lærling? Gruer meg veldig for å si det sån. Er ganske redd for at de setter meg til jobber som jeg ikke kan, men de forventer det? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 nå vet ikke jeg med skip/industri elektriker, men personlig forventer jeg veldig lite av mine lærlinger. regner med at du får den opplæringen du trenger og skal ha, du er der for å lære, ikke jobbe. det bør/skal de som skal ha ansvaret for deg vite. Lenke til kommentar
valle_city Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 nå vet ikke jeg med skip/industri elektriker, men personlig forventer jeg veldig lite av mine lærlinger. regner med at du får den opplæringen du trenger og skal ha, du er der for å lære, ikke jobbe. det bør/skal de som skal ha ansvaret for deg vite. Okay=) hva jobber du som? Lenke til kommentar
valle_city Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 Vurderer sterkt å gå skipselektriker elle bli industrielektriker... Noen som har sine meninger om skips/industrielektriker? Og åssen oppgaver en lærling begynner å få? Mvh Bjørn Einar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå