LegendMVB Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Hei, jeg trenger hjelp med å forandre språk når jeg bruker selectitem Eksempel: private static SelectItem[] kategorier = { new SelectItem("sykling","sykling"), new SelectItem("styrketrening","styrketrening"), new SelectItem("aerobic","aerobic"), new SelectItem("ballspill","ballspill"), new SelectItem("svomming","svomming"), new SelectItem("boksing","boksing"), new SelectItem("jogging","jogging")}; private static SelectItem[] kategorier1 = { new SelectItem("sykling","cycling"), new SelectItem("styrketrening","strength training"), new SelectItem("aerobic","aerobic"), new SelectItem("ballspill","ballplay"), new SelectItem("svomming","swinmming"), new SelectItem("boksing","boxing"), new SelectItem("jogging","jogging")}; Jeg prøver med å lage to selectitem tabeller. <h:selectOneMenu style="height:25;" value="#{user.tempTreningsOkt.kategori.valgteKategorier}" > <f:selectItems value="#{user.tempTreningsOkt.kategori.kategorier}"/> </h:selectOneMenu></td> <h:selectOneMenu style="height:25;" value="#{user.tempTreningsOkt.kategori.valgteKategorier}" > <f:selectItems value="#{user.tempTreningsOkt.kategori.kategorier1}"/> </h:selectOneMenu></td> Så vil jeg gjøre det slik at bare den ene tabellen dukker opp etter hvilket språk som er valgt. håper på hjelp, takker:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå