... nei. Bare nei. Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Skal kjøpe bursdagspresang til bestekompisen, men vet ikke hvilket jeg skal velge av logitech G35 eller Roccat Kave?!? Noen som har noen svar... Har litt dårlig tid ettersom bursdagen er neste helg Lenke til kommentar
Crabs Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg har et sett Roccat Kave, og jeg ville absolutt gå for den! Lyden i de er magisk! Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Har selv testet begge to, og jeg beholt Roccat Kave for å si det sånn:) Det er heeelt wild absolutt det beste gaming headsetet jeg har prøvd. Husk at man må ha 5.1 lydkort også da. Forresten, jeg fikk også Gork i parken i colakorken en gang... Skal det bety noe? Endret 27. oktober 2009 av Kakeshoma Lenke til kommentar
... nei. Bare nei. Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 Hmm... Da er det et lite problem at han ikke har lydkort... blir vel G35 da @kakeshoma...^^ skal ikke egentlig bety noe... bare var litt morsomt derogda(liten historie), har bare ikke funnet på noe etter det. Dvs; har ikke giddet å bry meg Lenke til kommentar
franky12 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 http://www.elkjop.no/product/data/multimed...e-hodetelefoner kan man bruke disse til ps3? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 http://www.elkjop.no/product/data/multimed...e-hodetelefonerkan man bruke disse til ps3? Nå er vel ikke dette det rette stedet å spørre... Bare så du vet det, Fatal1ty-headsetet (uten USB) var noe fordømt shit av et headset. Dårlig lydkvlitet+skurring er ikke å anbefale med mindre ørene dine allerede er kjørt i en foodprosessor Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 DT770 pro. Eller en av disse: Zowie eller steelseries. Har hatt steelseries og DT770 pro, og har prøvd zowie. Likte DT770 best, så steelseries så zowie. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 DT770 pro. Eller en av disse: Zowie eller steelseries. Har hatt steelseries og DT770 pro, og har prøvd zowie. Likte DT770 best, så steelseries så zowie. DT770 har ikke mikrofon da... men DT234, MMX300 og Headzone har i hvert fall det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Åja... Brukker steelseries sin mikrofon som er ekstern, så har ikke tenkt over det. Beklager Stemmer for steelseries da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå