Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst]Gave til kjæresten?


Anbefalte innlegg

Hadde noen av dere blitt glad for et abonnement på gatebil eller lignende ? :)

 

Han liker det veldig godt, så vurderer å kjøpe et abonnement på 5 utgaver + at jeg kjøper et armbånd til han :)

Hva syns dere om det ?

 

Og en eller tre røde roser + en stor hjerte kjærlighet der det står love you :D

 

Bedre forslag :) ?

 

Vet ikke hvor mye de kommer til å koste;

- Abonnementet koster 198,- kr

- En stk rose koster 35,- kr

- Kjærligheten ca 20-30,- kr

- Armbåndet vet jeg ikke, for har ikke rukket å sett på det enda :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Funker også å lage en sånn bok med bilder av ting dere har gjort sammen etc. Om du liker å pusle med sånt da..

Vi har desverre veldig lite bilder av tiden vi har vært sammen, og de få bildene vi har er det han som har..

Har egentlig ikke tålmodighet til å holde på med sånt heller så xD

Lenke til kommentar
Stemmer for det Vowels sa i tillegg til klippekort på ditt personlig massasjestudio ;) Ting behøver ikke koste så voldsomt med penger, er ikke det som er viktig (for min del iallfall).

 

Satt å tenkte på ting som det også :p

Blir jeg skal lage klippekort på forskjellige ting i gavekalenderen hans :p

Lenke til kommentar

Virker som om at du ikke har peiling på hva du skal kjøpe her.

 

Ettersom det er snakk om 6 mnd-jubileum, så ville jeg personlig ikke lagt så veeeeeldig mye penger i dette. Men mer omtanke i gaven.

 

Siden han liker godt å holde på med pc, så kunne du kanksje kjøpt en skikkelig god datamus? Det er noe han garantert vil sette stor pris på. Greit å sjekke hva slags mus han har først. Hvis han har Mac-maskin, så vil denne dingsen uten tvil falle i smak (og denne har han ikke fra før!).

 

Og for å gjøre det litt mer spesielt finner du et fint bilde av deg, og setter det inn i en fin ramme. Så har han noe fint å se på hver gang han sitter ved dataen sin:)

 

Personlig har jeg snart vært sammen med min frøken i nesten 4 år. Første julegaven jeg gav hun var en Nintendo DS, og det falt i smak. Nå i år til bursdagen fikk hun en støvsuger (og da er det snakk om fancy-modellen til Electrolux).

 

Begrenset økonomi gjør at man må tenke mer kreativt, og da er det ofte størst sjanse for at man treffer veldig riktig, og av og til litt feil (erfart begge deler;))

Endret av Osturn
Lenke til kommentar
Hvis det er så sinnsykt vanskelig å finne på noe, synes jeg du like godt kan spandere en opplevelse på ham. Gi ham konsertbilletter til et fett band, eller ta ham med ut på middag og kino, for eksempel. Det er i hvert fall bedre enn å kjøpe noe ræl på måfå.

 

Hm...

Tror kanskje jeg har funnet ut hva jeg skal kjøpe nå ;)

Lenke til kommentar
Et årsabonnement ¨på FHM kanskje?

 

Trådens beste forslag hittil, i hvert fall. Gutter vil ikke ha noe de trenger - heller mer noe de definitivt ikke trenger. Men sånn er det. Jeg ville helt klart blitt mer glad for en pose smågodt enn noe praktisk.

Men, altså, underholdning. Filmer, serier, bøker(om han er en av disse), parfyme. Bilde av deg selv i et - kostyme - for den del. Fantastisk gave!

Lenke til kommentar
Et årsabonnement ¨på FHM kanskje?

 

Trådens beste forslag hittil, i hvert fall. Gutter vil ikke ha noe de trenger - heller mer noe de definitivt ikke trenger. Men sånn er det. Jeg ville helt klart blitt mer glad for en pose smågodt enn noe praktisk.

Men, altså, underholdning. Filmer, serier, bøker(om han er en av disse), parfyme. Bilde av deg selv i et - kostyme - for den del. Fantastisk gave!

Hehe, ble abonnement på gatebil, han liker det bladet veldig godt :) Også spanderte jeg middag og han fikk en rose :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...