Kneipp Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Det ser så enkelt og fint ut. Men det fungerer svært dårlig i mitt tilfelle. Det er nesten komisk å prøve synce bilder fra mobilen.. Guien er lekker absolutt, men jeg tror jeg venter til versjon 3.0 Altfor for mye bugs, utrolig at Nokia i det hele tatt lanserer dette på ovi. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Kan du utdype, hva er de irriterende bugsa du kom over? Lenke til kommentar
Kneipp Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 Kan du utdype, hva er de irriterende bugsa du kom over? Man kan ikke resynce, begynne på nytt med synkronisering av bilder f.eks, må i såfall reinstallere hele windows på nytt? Meldinger, jeg får ikke brukt svar/reply i Ovi suite hvis det er snakk om kontakter jeg har lagret på telefonen. Men tlf. nummere som ikke er i kontaktene får jeg svart fint.. snodig. Mulig jeg gjør noe feil her, så vennligst hjelp meg. N79 siste fw, win7 x64 Lenke til kommentar
mandela Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Hei igjen, nå skjønner jeg hva du mener, det er helt utrolig at nåværende utgave av ovi suite er lansert som en ferdig versjon. Utfra de bugsa jeg kom over, flere av dem du beskriver blant annet, så vil jeg ikke kalle dette beta kvalitet engang. Versjon 2.1 som den foreløpig er kalt er ventet på nyåret engang. I mellomtiden bruker jeg ovi.com for å administrere kontakter i alle fall (det finnes enkelte bugs der også hvor man av og til kan få korrupte norske bokstaver, men det går så mye kjappere enn i nokia suite og på telefonen at jeg tåler de nåværende bugsa). Endret 11. desember 2009 av mandela Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå