Gå til innhold

E52 - problemer med 1881

hsveen

Anbefalte innlegg

Jeg har e52 og er forsåvidt fornøyd med telefonen. Utfordringen kommer etter å ha lastet ned 1881 nummervisning. Dette fungerer fint når jeg er innenfor 3g dekning. Nummeret til ukjent innringer søkes opp og vips så ser jeg hvem som ringer før jeg svarer.

Dersom jeg søker opp nummer manuelt i 1881s nedlastede program, lagrer nummer, akseserer samtalelogg etc. etc. for så å gå ut av 1881 programmet starter hele telefonen å "lagge" voldsomt. Det er som om hele telefonen blir satt ut av spill på grunn av 1881?

Andre som har erfaring med dette? Tjenesten er bra, men vurderer å fjerne den nå som den setter telefonen ut av spill. Jeg er lei av å restarte telefonen gang på gang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har E52 og opplysningen fra 1881 fungerer utmerket!

Sjekk om du har mye lagret på tlf minne! Sørg for å ha god plass der, og lagre meldinger og alt annet på minnekortet!

Sjekk også om du har mange funksjoner/programmer gående samtidig.

Husk alltid å avslutte program og funksjoner og ikke bare trykk på "legge på" knappen!

Men det er du sikkert klar over :)

En siste mulighet er å legge inn software på tlf på nytt!

Endret av Napa
Lenke til kommentar
Jeg har E52 og opplysningen fra 1881 fungerer utmerket!

Sjekk om du har mye lagret på tlf minne! Sørg for å ha god plass der, og lagre meldinger og alt annet på minnekortet!

Sjekk også om du har mange funksjoner/programmer gående samtidig.

Husk alltid å avslutte program og funksjoner og ikke bare trykk på "legge på" knappen!

Men det er du sikkert klar over :)

En siste mulighet er å legge inn software på tlf på nytt!

Har testet noe mer her og det er i det jeg lagrer en kontakt fra 1881 programmet sin logg at telefonen henger seg opp fulstendig. Den akseserer da telefonens egen telefonbok/logg og telefonen takler ikke dette. Jeg lagrer alle programmer og meldinger etc på minnekortet for å frigjøre plass på telefonminne så dette skal ikke være noe problem. Jeg har sjekket at ingen andre programmer kjører når dette skjer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...