Boralis Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Her feks http://products.lowepro.com/product/Toploa...om-1,2051,8.htm Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Lowepro er og anbefale,det og kjøpe et anerkjent merke gjør at du beskytter kamera/utstyr bedre mot natur-elementene. Her på forumet har vi prisguiden som er fin til og utforske produkter. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 Nice, takker for svarene. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg ville finlest litt i de trådene der 450D har fokusproblemer og andre rare feil før jeg kjøpte det. (Har selv hatt 2 Canon dslr (350D & 30D) som jeg har vært fornøyd med, så det er ikke noe merkekrig) Lenke til kommentar
sollie Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Kjøpte mitt i Januar. Veldig fornøyd. Kit linsa kan ta ganske gode bilder når du lærer deg kamera å kjenne. Tok med PS elemnts i samme slengen. Kom over en billig sigma 17/70 linse på foto.no , tok med den. Kjøpte meg et cp filter til kit linsa. Tror du ikke fatters hadde litt stæsj fra sin gml canon 300 liggende som han ikke brukte, blits , mellomring (er det det heter ?)og stativ. Plukka opp et par scandisk minnekort, en 2 gig og en 4 gig. Har fått låne en sigma 10/20 linse og en canon 55-250 is linse nå og da og koser meg med 450'n. Dette er i løpet av året som har gått, Så det begynner å ligne på noe selvom det er lånt,brukt og noe gammelt. Har det med nesten overalt, hele tiden. Drar det med på ”skauen” , fotball kamper , bursdager, sommerferier osv. Var litt redd for å bruke det i starten, altså for å miste det i bakken, eller ødelegge det påtur osv, men det gikk fort over. Skyter som regel i raw+jpg. Liker å ha muligheten til å justere meg inn om jeg har et lite blinkskudd.(vel det kan vel diskuteres) Noe knips med 450'n min: http://foto.no/cgi-bin/bildegalleri/vis_ov...;brukerid=78643 Lykke til med kjøpet. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Jotakk Å i dag fikk jeg hentemelding fra posten på sms (6minutter etter de stengte :/ (Og jeg var bare 50 meter fra postkontoret =P)) Endret 30. oktober 2009 av TheOats Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 Noen som vet hvor jeg kan finne norsk eller engelsk manual til 450D? Skulle følge med en engelsk en på cd men det var bare en "software manual". Fant en engelsk en på Canon sine sider, men jeg klarte ikke å lagre den, Firefox stoppet bare opp. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Her kan du laste ned manualer også den til 450D"pdf",når pc'en begynner nedlastingen så la den være i fred til den er ferdig,opplever selv på firefox at et par mb.ikke blir nedlastet men det betyr ikke noe.Den er kopibeskyttet så du får ikke kopiert deler eller hele av den sånn uten vidre,jeg har selv lagret manualen på normal måte,så det burde ikke være noen problem. Edit:elektronisk finnes bare i Engelsk utgave,man kan vistnok kjøpe papirutgaven av orginalmanualen "svensk språk". Endret 2. november 2009 av Nautica Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 3. november 2009 Forfatter Del Skrevet 3. november 2009 Takker. Har den på svensk, men det er vanvittig tungvint å lese. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Bedre å lære seg de Engelske ord og uttrykkene da det er de som blir mest brukt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå