Long Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Det har seg sånn at jeg har forhåndsbestilt L4D 2 på Gamestop, og det ble lovet at jeg skulle få tidlig adgang (i dag, 27. oktober) til demoen, men tingen er at jeg ikke har fått koden ennå. Skal jeg vente til de sender meg den over på SMS eller må jeg stikke innom dem for å hente koden? Har noen av dere i det hele tatt fått koden? Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Regner med du må til gamestop og hente koden! Det var vertfall det jeg mått da jeg skulle hente koden til sgt. johnson da ODST kom ut.. Jeg ville ha ringt de for å sjekke først;) Lenke til kommentar
Long Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 Det endte med at jeg stakk innom dem i dag, og fant ut at de ikke hadde fått kodene ennå. De tror at de skal få dem i morgen, ifølge en e-post de fikk. Så hvis det er andre som er i samme situasjon som meg og leser dette nå, må dere til Gamestop for å få koden. Dere får den ikke tilsendt via. mail eller SMS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå