Ursa Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Heisann! Tittel sier det meste. Ønsker å sjekke videofunksjonene i kameraet, og lurer på om du kan låne eller leie meg et EOS 5D mark 2 noen dager til en rimelig penge. Send meg en PM i så fall -Andy Lenke til kommentar
Namielus Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Heisann! Tittel sier det meste. Ønsker å sjekke videofunksjonene i kameraet, og lurer på om du kan låne eller leie meg et EOS 5D mark 2 noen dager til en rimelig penge. Send meg en PM i så fall -Andy Hey, jeg har 5d mark ii samt endel gode linser og utstyr. Bor ca 1 time fra Trondheim. Hva slags pris kunne du tenke deg? Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 12. november 2009 Forfatter Del Skrevet 12. november 2009 Hei og beklager sent svar. Leste at 5Dm2'en lagrer i et format jeg ikke kan redigere, så blir det vanskelig å nyttiggjøre et kjøp. Da falt den vekk fra ønskelista mi igjen. Men TUSEN takk for tilbudet får følge med på kommende modeller. Blir spennende å se om Canon videreutvikler disse funksjonene, eller om de nerfer hele greia for ikke å kvele salget av videokameraer. I så fall håper jeg Nikon moser all konkurranse og kommer med et fullformats kamera med full-HD (pr nå er det kun Canon som har full-HD). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå