Gjest Guest_OP_* Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Hei! Jeg er i en kinky stiuasjon eksen er åpen for og være " friends with benefits " jeg har kjempe masse lyst siden sex'en fungerte best i forholde. Samt er jeg over ex'en og er ikke særlig av typen som blir såret av et slikt forhold, tror jeg. Har ikke vært i et slikt forhold før. Men her kommer haken, vi er veldig gode venner. HUN er den eneste jeg kan "åpne" meg for(ja den gamle samme klisjen) og jeg er redd for at kanskje det forholdet kan bli ødelagt, og da er jeg ganske alene siden jeg har et hardt ytre også alt det dær. Jeg tenker at vi skulle hatt et par regler: - Vi kysser / Oppfører oss bare som et par når vi gjør det. - Når vi er ilag ellers oppfører vi oss som venner uten kyssing osv - Begynner vi og drive med nånn andre avslutter vi forholdet og forblir "beste" venner om det går ant. Flere regler? Er litt redd for og miste vennskaper og den eneste jeg kan virkelig prate med. Noen som har regler synspunkter på dette her? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg er rimelig sikker på at dere ikke klarer å holde en vanlig vennetone over lengre tid med dette, i hvert fall. Følelser vil blusse opp igjen, nesten garantert. Lenke til kommentar
Gjest gjest gjest Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Var i samme situasjon. Gjorde dette med eksen i en lenger periode på ca 2 mndr. Jeg ble forelsket igjen, hun fikk ny type. Opplevde dette bruddet som ti ganger værre enn det orginale bruddet i seg selv. Jeg kan ikke anbefale dette med ekskjæresten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg