ArsEna Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Hei. Jeg tråkket lett over da jeg spilte fotball i går kveld, men jeg merket at jeg uten store problemer klarte å løpe videre, så jeg fortsatte å spille. Men i jeg våknet i dag med smerter i ankelen, jeg kan gå på foten, men det er ikke smertefritt. Har noen noe råd for hva jeg kan gjøre nå for å begrense skadetiden mest mulig? Endret 27. oktober 2009 av ArsEna Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Ikke belast foten for mye. Helst gå på krykker. Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Skjedde samme med meg når jeg bristet et ben i armen etter jeg falt på den. Smertene kom dagen etterpå. Så dro til legen og ble sendt til røngten (Skrives det sånn? ) og da var det er ben i håndleddet som var knekt. Så å oppsøke lege er kanskje ikke en så dum ide? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Kan nok ikke være altfor dumt og dra til leggen og ta røntgen(<-sånn staves det) nei, om du går på et bein med brudd i sånn over tid kan du få etter smerter og varigmen (<-staves det sånn?) Lenke til kommentar
ArsEna Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg har bundet opp en elastisk bandasje rundt foten for å støtte den. Jeg skal til lege torsdag, så jeg hører da hva han har å si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå