Papirstopp Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Hei, jeg tenkte jeg skulle begynne og små sysle litt med musikkskaping. Jeg vil bruke et program (vis det finns) hvor jeg kan legge til beats jeg enten tar opp, Er på programmet fra før av osv. Har gitar og keyboard som jeg ikke bruker så alt for mye så tror ikke jeg gidder og begynne og koble det til pc osv. Men som sakt, bra programmer jeg kan lage musikk med? Kan gjerne være ganske brukervennlig men ikke et must. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Hva slags musikk lager du? Hvor mye er du villig til å betale for programmet? Mac eller PC? Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 Pc, jeg har tenkt og lage litt beats osv bare leke meg litt. Blir bare som hobby. Kanskje litt lik musikk som daftpunk men jeg vet jeg nok trenger en del mye mer utstyr da. Pris er vel alt fra gratis til 1k? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Hvis du er villig til å betale litt så tror jeg kanskje FL studio kan være noe for deg! Du får Producer edition for noe over 1000 lappen. Da har du hvertfall noe ordentlig og ikke noe gratis, halveis ... Ta og søk på FL studio på youtube og sjekk litt ut hvordan det funker! Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 Skal laste ned demo og prøve det litt! Lenke til kommentar
Distressor Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Sjekk også ut Ableton Live, det er ypperlig til å lage loopbasert musikk med. Lenke til kommentar
Demonique Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Jeg støtter FL studio-forslaget. Har brukt det i rundt 3 år nå, og har ikke funnet noen klare begrensninger enda. Har kjøpt fullversjonen, dette er virkelig verdt pengene det går også fint an å bruke de billigere pakkene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå