uranus Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Jeg trenger hjelp! Jeg skal sette opp forum, men jeg trenger et sted som støtter mysql. Kan noen hjelpe meg. Jeg mener da gratis serverer. Vet noen hvor jeg kan finne dette? Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 for det første, tror jeg du bør ta en titt på retningslinjene For denne tråden kommer til å bli stengt 8) Tråder skal ha et beskrivende emnefelt. Om du lurer på noe om hovedkortet ditt så skal emnefeltet være "Problemer med Epox5k3+ hovedkortet mitt". Tråden skal også være postet i rett kategori. Emnfefelt med kun store bokstaver, overdrevent bruk av !? og lite beskrivende vil bli stengt. Eksempel på dårlig emnefelt er "HJEEEEEELP!!!!HVA GJØR JEG NÅ????????". For det andre så ville jeg anbefalt deg å kjøpe et webhotel, det er ikke mange som tilbyr mysql og php nå til dags. Men du kan forsåvidt vente til starthotel.dk kommer opp igjen! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Synes da ikke dette var så altfor dårlig emne, jeg. Et utropsteng, thats it.... Nuvel. Tror kanskje at Lycos tilbyr gratis mysql. Garanterer ingenting, og det kan hende dette er HELT feil, men jeg tror det. Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Synes da ikke dette var så altfor dårlig emne, jeg. Et utropsteng, thats it.... Nuvel. Tror kanskje at Lycos tilbyr gratis mysql. Garanterer ingenting, og det kan hende dette er HELT feil, men jeg tror det. mjaaa... kan kanskje virke litt på kanten allikevell.... Men det ble straks bedre 8) Lenke til kommentar
uranus Skrevet 23. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2003 Jeg har Lycos, men den fungerer ikke. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 har selv forum på members.lycos.co.uk.. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 23. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2003 Kan du hjelpe meg med å sette en opp der a? Kunne ikke du gjort det for meg så kan jeg ha link til siden din der! Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Du kan godt få "leie" plass hos meg.. Kan sette det opp for deg, og du får et subdomene og mysql... Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 En mulighet er jo seff å bruke et forum som ikke krever mysql. For eksempel EdgeBoard. Har selv brukt det forumet. Det er kanskje ikke like bra som for eksempel phpBB, men er ikke så værst heller. Er på mange måter en slags klone av phpBB. Tror ikke det finnes noen offesiell oversettelse til norsk på dette, men det er jo ikke så vanskelig å ordne. Har faktisk gjort det engang. :smile: Den ble dessverre slettet da jeg klarte å føkke opp hele forumet engang og vi (KlubbLAN) satte opp egen server og gikk over til phpBB. Uansett: det kan nok ta noen timer...[/url] Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 jeg regner med det er phpbb2 det er snakk om, og de har en helt utrolig enkel og grei guide på å sette opp forum på lycos.co.uk. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 fult mulig å bruke lycos og phpbb2 Fant disse linkene igår: http://www.phpbb.com/kb/article.php?article_id=15 http://www.phpbb.com/kb/article.php?article_id=17 http://www.phpbb.com/kb/article.php?article_id=19 http://www.phpbb.com/kb/article.php?article_id=83 De linkene viser det hvordan fikes problemene som oppstår ved bruk av phpbb2 og lycos. Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 mhm.. Det er fullt mulig det. Har gjordt det selv, men byttet til starthotel.dk før jeg kjøpte meg mitt eget webhotel og domene. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 25. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2003 starthotel.dk fungerer ikke jo! Hvorfor?? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 starthotel.dk fungerer ikke jo! Hvorfor??tror dem har sluttet med gratis hosting, men du kan forrtsatt betale for hostingen Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 starthotel.dk fungerer ikke jo! Hvorfor??tror dem har sluttet med gratis hosting, men du kan forrtsatt betale for hostingen Feil. De bygger om siden. Forresten er det minst 10 tråder som diskuterer akkurat det samme. Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 jepp.. de bygger om på siden. Jeg har fremdeles gratis hosting der jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå