Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

karaktersnitt på BI

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei!

Noen som vet hva karaktersnitt som må til for å komme inn på eiendomsmeglerstudiene på BI?

Noen som vet om bedre skoler i Norge hvor man kan bli autorisert eiendosmmegler?

Er det ikke cash$$ som er king på BI, har aldri hørt om noen

som ikke kom in der.

Lenke til kommentar
Hei!

Noen som vet hva karaktersnitt som må til for å komme inn på eiendomsmeglerstudiene på BI?

Noen som vet om bedre skoler i Norge hvor man kan bli autorisert eiendosmmegler?

som ikke kom in der.

hehe, tror nok ikke de selger skoleplasser til høystbydende:P

Lenke til kommentar
Hei!

som ikke kom in der.

Var ikke det jeg mente;) Tror ikke de har noen karakterkrav for å komme inn. Du kan jo evt sjekke på BI sine nettsider. Når jeg sa cash is king mente jeg at du må betale for å gå der.

Lenke til kommentar
Hei!

som ikke kom in der.

Var ikke det jeg mente;) Tror ikke de har noen karakterkrav for å komme inn. Du kan jo evt sjekke på BI sine nettsider. Når jeg sa cash is king mente jeg at du må betale for å gå der.

hehe, okei:) Selv syns jeg også BI er altfor dyrt, så derfor jeg lurer på om det er andre, billigere skoler, som gir autorisert eiendomsmeglerkompetanse. Jeg tipper at jeg ender opp med 4.5 ++ i snitt.

Lenke til kommentar

BI hadde lenge monopol på dette studie. Hørt at Høgskolen i Telemark kanskje skulle ha det? Når det gjelder karaktersnitt for BI så trenger du ikke bekymre deg. Dette er ikke faktabasert, men har værtfall hørt at så lenge man har over 25 studiepoeng ish så kommer man inn. Er ikke lurt å begynne på studiet med under 40 da :)

Lenke til kommentar
btw, er ikke eindomsmeglermarkedet ekstremt trangt for tiden? mente å høre at 1 av 4 meglerfirmaer er borte etter FK, og at nyutdannede sliter med å få jobb. Men innen du er ferdig med utdannelsen er vel AS norge i hundre igjen:P

Ja, det får jeg håpe:P Vet du/dere hva utdannelsen koster ved andre skoler?

Lenke til kommentar

Vurderer selv å ta en eller annen bachelorgrad innen økonomi ved BI, samtidig som jeg holder på med jussen. Kjenner flere som studerer begge fagene samtidig og jeg lar meg lett forføre av alle som anbefaler denne faglige kombinasjonen.

Det mest ekstreme jeg kjenner til er en jente som jeg faktisk hadde litt kollokvie med i begynnelsen av studiet. Hun ble ferdig siviløkonom i år,men fortsetter på jussen for å få nok en mastergrad i rettsvitenskap. Jeg tror jeg bare nøyer meg med en 3 årig bachelor i tillegg til en master i juss.

Noen som vet hvordan det fungerer med eksamener ved BI, når eksamen avlegges osv?.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...