EinarEriksen Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Endelig kan du få HTC Heros brukergrensesnitt i HTC Magic. Les mer Lenke til kommentar
diamond91 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Dette er jo bare en oppgradering, ingen Sense ! Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Tullete.. bare en liten oppgradering ja! Hvorfor tror Amobil at denne inneholder Sense? Jeg ser ikke at det er nevnt noe sted hos HTC..? Lenke til kommentar
bjorkli Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 eneste merkbare forskjellen etter ca. en times bruk. er at det er norsk språk og bedre norsk ordbok. Lenke til kommentar
diamond91 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 står jo på HTC sine sider at Sense vil bli tilgjengelig i november, ikke oktober.. så vi må nok vente litt til ... Lenke til kommentar
diamond91 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 noen som vet hvordan man kan få Android 1.6 Donut med Sense ? Det er jo mange Hero (sense) ROMs liggende, men de bygger vel på 1.5 ? Kan man oppgradere til 1.6 og så bruge Hero rom ? (går ut fra at jeg da får 1.5 igjen ..?) Gleder meg derfor til HTC kommer med ofisiell HTC Sense ! Lenke til kommentar
sgiga Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 eneste merkbare forskjellen etter ca. en times bruk. er at det er norsk språk og bedre norsk ordbok. Er æ, ø og å fiksa slik at den skjønner at "a er å" osv i vanlige ord, slik som WM? Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 det skjønner heroen min også.. a er å og o ø osv Lenke til kommentar
sgiga Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg tenker på at når jeg skriver for eksempel "går", så går det ikke an med Magic å skrive "gar", ordlista skjønner det ikke. Man må holde ned a'en og manuelt velge å. Skikkelig irriterende. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Er bare å installere et norsk tastatur fra en tredjepartsleverandør det. Funker helt greit. Men hvaffaen? Ikke Sense? Hvis det ikke kommer i november kommer jeg til å bli kraftig sur på HTC. Lenke til kommentar
zlinky Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Sur på HTC? det var vel du som kjøpte magic istedenfor hero Jeg hadde håpet oppdateringen skulle inneholde donut, men det var postivt med norske menyer og ordbok iallefall. Kunne selvfølgelige vært morsomt med sense, men android 1.6 eller helt 2.0 er viktigere slik jeg ser det. Jeg tror menyen er oppdatert noe også? eller kanskje det bare var funksjoner jeg ikke hadde lagt merke til fra før av... Endret 27. oktober 2009 av zlinky Lenke til kommentar
zlinky Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Er æ, ø og å fiksa slik at den skjønner at "a er å" osv i vanlige ord, slik som WM? Det er fikset nå, skriver du "gar", er første alternativ "går" Lenke til kommentar
sruhanse Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Blir bra med en litt smartere ordbok ihvertfall. Noen som har et godt tips for et back-up program sånn at jeg ikke trenger å laste ned alle mine programmer på nytt etter oppdatering? Lenke til kommentar
sgiga Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Sense, Donut, so what? Er positivt overrasket at HTC faktisk kommer med oppdateringer og forbedringer, noe de ikke har vært flinke med tidligere akkurat. Sense kommer i november. Har visstnok allerede kommet i Korea eller Taiwan eller hvor det var. Lenke til kommentar
Realmadridfan Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Har donut-oppdateringen kommet på htc hero ? Lenke til kommentar
Zoni Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Noen som har oppdattert? Er det verdt det, eller er det like greit å vente til november å få med sense? Lenke til kommentar
diamond91 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 denne oppgraderingen har ikke noen store forskjeller.. for de som har rootet tlf, vil merke at dette har skapt litt problemer ............ Lenke til kommentar
Climber Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg har oppdatert. Den inneholder verken Donut eller Sense. Det eneste jeg umiddelbart kunne se var støtte for Norsk i menyene. Lenke til kommentar
compurage Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Er eneste endring muligheten for norske menyer? Har venta på Sense jeg men den kommer ikke til Magic er det slik å forstå? Eller kommer den senere? Vil ha sense!!! Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Det er ganske vesentlig å få en fornorsket ordbok vil jeg påstå! Merket stor forskjell på både Hero og Magic med/uten norsk språk for å si det slik. Ufattelig deilig å kunne trykke en gang på A for å så få foreslått "Å". Samt skrive GAR og få GÅR. Riktignok har Hero noen leie oversettelser på noen steder i menyen, men det snakker vi ikke om... Det gjør livet sammen med telefonen bedre, så de som ikke gidder å oppgradere er bare lat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg