toth Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Er det noen Ronny, Johnny, Roger eller Kim her inne, som har lyst å fortelle litt om seg selv, bare for å sjekke hvordan folks oppfatning matcher? Forøvrig er den eneste Anders jeg kjenner, unormalt tynn. Jeg kjenner mange Camilla, og alle som en er pene brunetter. Leif har forresten korte sosiale antenner, og er generelt ustabil. Endret 27. oktober 2009 av toth Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) . Endret 3. august 2011 av Kim Salabim Lenke til kommentar
toth Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 Kim Roger? Naah, ikke mye suksess om jeg skal gjette ut fra fordommene mine. Jeg kjenner Geir Harry, han er en fattig, skilt ulykkelig bonde. Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Dobbelnavn er dårlige, i min erfaring. Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Det er rart det der med navn og fordommer. Når jeg hører Glenn så tenker jeg enten homofil eller pedofil uten å ha et håndfast grunnlag. Stefaren min heter Jonny og han jobber som barne- og ungdomspedagog og jobber med narkomane. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Denne tanken har jeg lekt med lenge. Godt å endelig ha det bekreftet. Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Det er ikke bekreftet, det er bare synsing Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hehe, husker pappa fortalte meg om at Ronny, Roy osv var navn som gikk igjen ofte i arresten. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg kjenner mange Camilla, og alle som en er pene brunetter. Samme her! Må være noe i navnet Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Mine fordommer: Simen = intelligent Ronny (og generelt navn på Ro...) = som beskrevet i flere poster (narko- og kriminelle miljøer) Anna = feite (4 av 5 jeg kjenner) Emilie = over gjennomsnittlig pene brunetter Glenn og Atle = homofile Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Som Thlom skrev tidligere har dette i en viss grad i å gjøre med sosiale klasser. Jeg kommer selv fra Stovner der både Ronny og Johnny var mer populært enn det som var vanlig. Disse gutta hadde heller ikke de mest ressurssterke foreldrene heller. Men for all del, i verste fall har de kanskje fått et litt vanskeligere utgangspunkt for å lykkes senere i livet. Navnet sier ingenting om deres evner, bare at de kanskje har fått med seg mindre av den sosiale kapitalen og verdiene som kreves for å ha suksess. Håkon Magnus titulerte seg som Johnny fra Stovner, han ble jo kronprins. Hvis vi ser på navn og geografisk tilhørlighet er Ronny og Johnny stereotypiske Oslo-øst navn. Hva med feks vestkantnavn? Jeg har selv en fetter som heter Preben og kommer fra Røa. Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Mine fordommer: Simen = intelligent Ronny (og generelt navn på Ro...) = som beskrevet i flere poster (narko- og kriminelle miljøer) Anna = feite (4 av 5 jeg kjenner) Emilie = over gjennomsnittlig pene brunetter Glenn og Atle = homofile +1 Kjenner flere som heter Simen som er gennerelt smarte folk. Men jeg heter Simen selv men jeg ligger nok på gjennomsnittet av hva tntelligens angår Lenke til kommentar
weebl Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 jeg kjenner 3 stk som heter kristian og alle sliter med ekstrem overvekt så om man heter kristian så har man stor sjangs for å bli feit eller få hjerteinnfarkt Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg har alltid hatt en fordom mot navnet Roger og alltid sammenlignet det med kriminelle. Jeg mener å huske at Roger var en eller annen mobber som mobbet Ole, Dole og Doffen for lenge siden. Ronny, Jonny eller Jarle har jeg ingen fordommer mot, bare Roger. Merkelige saker det altså. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Synes det selv. Roger er typisk bølle. Ser ikke på megselv som en roger at all, selv om det er en del av mitt navn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå