Patney Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Er det noen forskjell på lydkvaliteten når det gjelder offisielle kompositt og komponentkabler? Jeg har en PS3 som jeg bruker HDMI til bilde og en komponentkabel til lyd. Men jeg vil bruke komponentkablene på en PS2, er det da mulig å merke noen forskjell på lyden om jeg bruker kompositt istedetfor komponent på PS3? Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Komponent og kompositt gjelder bare bilde, begge kablene dine bruker vanlige rød-hvite phono-plugger til lyd, så hvilken du bruker av disse to har absolutt ingenting å si. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 Ok, takk for svar. Stusset bare litt, ettersom lydkablene er enkle og sølvfarget på kompositt og solide og gullfarget på komponent. Kanskje litt overfladisk? Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Har allikevel ingenting å si, i så fall er det placebo ute å går. Blindtester har vist at kleshengere kan gi like god lyd som Monster-kabler: http://forums.audioholics.com/forums/showp...mp;postcount=28 Endret 27. oktober 2009 av S-r-ex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå