unik42 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Naughty Dog smir mens jernet er varmt. Les mer Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Håper det kommer noe ordentlig enspiller-innhold. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Er vel standard ett par nye maps til online og thats it.. Jeg håper alt blir veldig kult jeg da, selv om damen fra Naughty Dog kun sa noe av det kom til å bli det Endret 27. oktober 2009 av archongamer Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Om dem kunne lagt til splitscreen coop for hele spillet kunne jeg gitt masse for det! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Om dem kunne lagt til splitscreen coop for hele spillet kunne jeg gitt masse for det! Word! men, tviler på de får til det uten at noe smelter inni der Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Splitscreen er nok lite sannsynlig, tror ikke de er villige til å ofre grafisk kvalitet. Uansett, må berømme Hennig, Naughty Dog og Sony her, for å jobbe med nedlastbart innhold etter lansering, fremfor å holde igjen innhold som i forrige generasjon ville vært inkludert. EA er svar skyldig her; skulle man for eksempel ha alle våpen og drakter i Dead Space, måtte man betale mer enn spillet kostet, og alt dette lå klart på PSN samme uka som spillet kom ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg