Mr.Reese Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Hei, lurte på om det var noen som kunne komme med en løsning på problemet jeg har. Jeg installerte W7 Ultimate her om dagen fra vista (full formatering). Alt virket perfekt helt til jeg skulle prøve å kjøre Ventrilo og HoN (Heroes of Newerth). Problemet mitt er at jeg får sykelig høy ping på både ventrilo og HoN når jeg spiller. Jeg hadde normal ping 60-90 før jeg oppgraderte til W7, nå ligger jeg på 130-200 på HoN og opp på 2000 på ventrilo! Begynner å bli ganske irriterende siden jeg har så prøvd alt som er av muligheter! Har deaktivert firewall, antivirus, åpnet portene til programmene på routeren, kjørt som admin, rebootet routeren og modemet, stilt ned grafikken, oppdatert alle drivere osv, men fortsatt så får jeg sykelig ping på begge programmene! Det virker nesten som programmene ikke utnytter noe av kapasiteten på nettet mitt. Har canal digital 30/5 linje så internetten er ikke problemet, har en misstanke om at det er noen gale innstillinger eller noen drivere som ikke fungere som normalt. Takk for alle svar! (Postet den bare under spill siden jeg ikke fant noe annet som passet) Lenke til kommentar
War Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 I dos prøv ipconfig /flushdns og netsh ipconfig reset Lenke til kommentar
magnus898 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Vet ikke om dette vill ha noe å si, men prøv å kjør det i Vista Compability mode? Lenke til kommentar
frowen Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Hadde samma problemer med Ventrilo'n, massive lagg på det andre sa osv. Så jeg kjørte setupfila i compatability-mode, funker mye bedre nå ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå