Don't salute! Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Hvor mange er vi om å ha glemt tannlegen en eller annen gang? Denne tråden ble startet like tter at jeg kom hjem etter å ha kommet ekkurat en time for sent til timen (så feil på innkalelsen). Er du en som glemmer regelmessig eller lærer du av dine feil? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Har aldri glemt en tannlegetime, og så har jeg ikke vært der på mange år. Har tannlegetime nå til torsdag, så får håpe jeg ikke glemmer den. Mener jeg fikk time 10.00, men ble litt usikker her nå. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg glemmer aldri. Altså kan lett glemme å kjøpe en ting på butikken eller slikt, men avtaler, hva folk har sagt osv, glemmer jeg aldri. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Glemt noen ganger. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Aldri glemt, selv om jeg vil hver gang, brrrr. Var vekkreist i 3 uker en gang, kom hjem så lå det en innkallelse og regning for 1 time uten oppmøte hos tannlegen Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Tror jeg har glemt en. Ikke så rart, siden jeg hadde regulering en gang i tida (urk) og dermed hadde tannlegetimer hele tida. Lenke til kommentar
Niks Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg glemte tannlegetimen en gang, eller rettere sagt, jeg ble ikke fortalt at jeg skulle ha tannlegetime den dagen. Den ble utsatt og glemt og utsatt, endte opp med å ha den over et år etter jeg egentlig skulle ha den... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Aldri glemt en tannlege time, men glemte av en time hos frisør nylig. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Ja, har glemt tannlegen. Damen i skranken ble ganske irritert på meg... Endret 28. oktober 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Ikke glemt tannlegen, men frisøren har jeg glemt MANGE, MANGE ganger Endret 28. oktober 2009 av Mariofrans Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Har glemt en time en gang, men fikk ingen faktura. Tannlegen min er meget ålreit. Jeg er i tvil om de egentlig har rett til å ta seg betalt for "glemte" timer når man får den årlige lappen i posten. I så fall er det farlig likt et negativt salg, men det er kanskje et unntak for tannleger og den slags. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Ja, har glemt tannlegen. Damen i skranken ble ganske irritert på meg... Oppførselen hennes er bare å ignorere. Man må jo betale for den, er ikke det straff nok - skal man i tillegg få sure kjerringer...? Glemte den en gang, 500 spenn rett i dass. Endret 28. oktober 2009 av WarpX Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Aldri glemt den, tannlege = fri fra skolen. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Aldri glemt noe slikt. Akkurat på det området har jeg god kontroll. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Aldri glemt den, tannlege = fri fra skolen. Det er rart med det. Etter hvert går tannlege over til å bety "uønsket, smertefull pause fra produktivt arbeid og masse penger ut av lommeboka". Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg glemmer ofte tannlegen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Aldri glemt den, tannlege = fri fra skolen. Det er rart med det. Etter hvert går tannlege over til å bety "uønsket, smertefull pause fra produktivt arbeid og masse penger ut av lommeboka". Gratis tannlege for skoleelever, så det koster ikke noe. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Aldrig glemt tannlege nei, Slike ting klarer eg ikkje og glemme. men ellers glemmer eg mye Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 I mine veldig mye yngre dager var jeg tannlegens skrekk. Slik som jeg hylte og skrek når de skulle borre tror jeg ikke de har opplevd i ettertid. Tror jeg har glemt én time de senere årene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå