a_sondre Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Dustin Home har vel 80gb g2 inne. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Sweet jesus! Jaggu lå det en hentelapp og ventet på meg i postkassen 40 minutter senere var disken montert og ny Windows 7 ferdig installert. Tror ikke jeg tør prøve meg på den firmware-oppgraderingen helt ennå :\ Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Prøvde meg på oppgradering av firmware, men det gikk selvfølgelig ikke: Pre Production Firmware, version 0953. Please contact Intel Customer Support. Føler jeg fikk mandagsmeldinga greit i trynet der.. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Den linken her i artikkelen fører til en side som sier "dOWNLOAD REMOVED" noen grunn til det?? noen som har en annen link? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Linken fungerte tidligere. Mulig de har fjernet firmwaren siden den ødelegger "disken" til så mange. Lenke til kommentar
Prefect71 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Linken fungerte tidligere. Mulig de har fjernet firmwaren siden den ødelegger "disken" til så mange. Intel har fjernet linken ja. Det er mange som har fått problemer og jeg tipper at de vil finne ut om det er FW- eller bruker-problemer før de får hundrevis av disker i retur. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Tipper det er FW-problemer. Oppdatering av FW er så banalt enkelt at det er tilnærmet umulig at så mange gjør feil. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Ingen tvil om at det er noe som skal gjennomgås hos Intel i morgen Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Ingen tvil om at det er noe som skal gjennomgås hos Intel i morgen Ser for meg et travelt morramøte med små amper stemning Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg har firmwaren liggende hvis noen vil ha Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Kanskje like greitt å skrive i artikkelen at firmwaren ikkje er helt frisk? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 aargh ingenting til gen1 Ja, ufin politikk å gi gen1-kjøpere fingeren. Til info så får såvidt meg bekjent 80GB versjonen ikke raskere sekvensiell write med ny firmware, men den får trim-støtte. AtW Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Godt jeg ikke så dette før nå da. Jeg hadde garantert vært en av de første til å teste ut, men nå avventer jeg Lenke til kommentar
Prefect71 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Nå også med kommentar fra Intel (link i artikkelen) http://www.engadget.com/2009/10/27/intel-p...nder-windows-7/ Lenke til kommentar
blinc Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Gjelder problemene bare for de som hadde win7? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Gjelder problemene bare for de som hadde win7? Dete har ingenting med operativsystemet å gjøre, men med den nye firmwaren. Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 GAH! Kan ikke Intel heller konsentrere seg om å møte etterspørselen etter 80giggern? Min bestilling har stått inne hos Amentio en måned nå Sweet jesus! Jaggu lå det en hentelapp og ventet på meg i postkassen Så du fekk denne i dag, altså? Eg har òg inne bestilling på to slike på Amentio, men sist eg sjekka (i dag til morgonen) så var leveringsdato for desse dytta til eit lite stykke ut i desember. Får ikkje sjekka no, for sidene deira er mellombels nede for vedlikehald, men det er kanskje von i hengande snøre for å få dei snart likevel, då... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jepp! De hadde en svær backlog på disse diskene, så det er nok grunnen til at ETAen endres hele tiden. Alle diskene de får inn går umiddelbart ut til kunder på venteliste. Tidligere i dag stod ETAen på 30.10 etter å ha stått på 8.12 en stund, så det er nok håp for deg og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå