Gå til innhold

[Løst]Forbydd å handle uten grunn!?

Anbefalte innlegg

Nei, bare vært borti drittunger som tar seg til rette og ikke forventer konsekvenser av handlingene sine...

Jeg må jo bare spørre om du synes det er riktig at vi ble kastet ut HELT uten grunn?

Hvis du tror dette er situasjonen her i landet i dag så tar du skammelig feil!

Hvis han trodde Calamaris stjal så er han pliktet til og kontakte politiet eller securitas.

Ikke kaste ut uten noen grunn, slik er det bare ikke. Og det burde du i grunn vite, noe jeg tror du gjør...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei, bare vært borti drittunger som tar seg til rette og ikke forventer konsekvenser av handlingene sine...

Jeg må jo bare spørre om du synes det er riktig at vi ble kastet ut HELT uten grunn?

Hvis han trodde Calamaris stjal så er han pliktet til og kontakte politiet eller securitas.

Ikke kaste ut uten noen grunn, slik er det bare ikke. Og det burde du i grunn vite, noe jeg tror du gjør...

stemmer:) in case noen ikke har skjønt det var jeg og Vanger der sammen.

Lenke til kommentar

stemmer:) in case noen ikke har skjønt det var jeg og Vanger der sammen.

Helt riktig:) Det var vi! Virker for meg som om enkelte her er for tette til å se det?

Lenke til kommentar

Hvis jeg var daglig leder i en butikk og det kom ungdom inn som vasa rundt og flytta på ting og klådde på alt mulig av varer for så å gå til kassen med bare en cola så hadde jeg ikke ha ønsket de i min butikk heller.

Det er da ikke en rett å få komme inn i min butikk og gjøre som du vil..

Lenke til kommentar
Hvis jeg var daglig leder i en butikk og det kom ungdom inn som vasa rundt og flytta på ting og klådde på alt mulig av varer for så å gå til kassen med bare en cola så hadde jeg ikke ha ønsket de i min butikk heller.

Nå får du faen meg kutte ut, hvor mange er det som ikke setter ifra seg varene der man er?

Det skjer garantert ofte hvis man har det travelt noe folk ofte har.

Hvis han nå på død og liv må kaste ut folk hele tiden så er det vel kanskje litt

lurere og kaste ut folk som gjør noe galt?

Lenke til kommentar

Men du har misforstått, og overdriver så fælt... Jeg beklagde meg til og med og sa at jeg skulle legge den på riktig plass, men jeg fikk jo bare NEI, UT osv så...

Lenke til kommentar

Men du har misforstått, og overdriver så fælt... Jeg beklagde meg til og med og sa at jeg skulle legge den på riktig plass, men jeg fikk jo bare NEI, UT osv så...

Jeg mener det er greit at han blir paranoid og alt det der. Men det er

lite voksent at han nekter å snakke med oss i det minste.

Lenke til kommentar

Det er leit/synd/trist at dere føler dere urettferdig behandlet men sett dere inn i situasjonen til butikksjefen: hver dag ramler det inn hundrevis av obsternasige drittunger som legger igjen minimalt med penger i forhold til hvor mye bry de lager. I tillegg er flertallet fulle på gruppepress og klar for å vise at de er "tøffe". Dette gjør at butikksjefer ser på ungdommer som en uønsket kundegruppe og skjærer alle over en kam.

Lev med det!

Han kan nok ikke hjemle utestengingen deres i noen norsk lov, men hvilke konsekvenser får det for han og utestenge dere? Hadde gjort det samme selv jeg. At dere nå er 2 her inne som argumenterer deres egen sak og tydeligvis ikke hører på andre synspunkter forsterker bare mitt syn på at butikkeier gjorde helt rett...

Endret av Rookie_NO
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

At dere nå er 2 her inne som argumenterer deres egen sak og tydeligvis ikke hører på andre synspunkter forsterker bare mitt syn på at butikkeier gjorde helt rett...

Det er klart vi argumenterer for "vår egen sak", det var jo grunnen til at jeg spretta tråden...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...