Robocoop Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 E24 sin liste viser ikke overraskende at Ronny etterfølges av Tommy. Frank og Kim er selvsagt også med. http://e24.no/jobb/article3340018.ece Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Ronny høres jo ut som en typisk konkursrytter da. Eventuelt så kunne Ronny også vært en bole-pusher på det lokale treningsenteret. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg har kjent tre Ronnyer opp i gjennom. Han ene var nesten psykisk utviklinghemmet. De to andre var heller ikke normale. Men Ronny Johnsen er jo en vanlig fyr. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Forøvrig så passer det bra at Tommy ligger langt fremme også. Eneste jeg kjenner som har gått konkurs heter Tommy. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Alle de listene der hjalp kun med å styrke alle mine fordommer om hillbilly-navn. Endret 27. oktober 2009 av OML Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Av de fire nevnt i første post er det kun Frank jeg kjenner som ikke har gått konkurs. Kjenner Tommy, Ronny og kim som har gjort det. Kan legge på Svein og Kåre i bekjenter som er slått konk. Litt overrasket over at ikke Johnny er på lista.. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg skulle egentlig ha hett Frank........ Takk og lov at jeg fikk et annet av navnene på lista. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Przemyslaw wat? Edit: Google sier at det er et polsk navn. Endret 27. oktober 2009 av Toast Is Pimp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå