Gå til innhold

Er vente tiden til Diablo3 lang?

Anbefalte innlegg

Sytes du vente tiden til Diablo 3 er litt lang, prøv Torchlight.

http://www.torchlightgame.com/

Spillet er så og si Diablo, men med litt annnen grafikk. Du looter, lvler opp..Du har til og med identify scrolls og town portal scrolls.

Jeg har prøvd det, og du spiller det helt likt som Diablo også...Falt rett i smak.

SÅ kansje noe og spille en stund til D3 kommer.

Kan kjøpes på Steam i dag.

http://store.steampowered.com/app/41500/

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Ja for underholdningsverdi kan måles i antall mb :roll:

Kjøpte forøvrig Machinarium også. Selv med sine knappe 300mb, så vil jeg påstå det er et langt bedre spill enn AoC som er på 21GB

Lenke til kommentar

Spilet er ikke så hardcore, men det er et artig spill og spille hvis man ikke har noe annet og gjøre. :)

Kan også si at det er mange av de orginale folka som har laget Diablo, som har laget dette spillet.

Endret av Oriuss
Lenke til kommentar
Online muligheter?

"Runic Games will initially release Torchlight as a standalone Single Player game, Torchlight will be released in the latter part of 2009 as a download or in box. Following the single player release, work will commence on a fully-featured MMO version."

Ser jo litt artig ut, og til litt over 100-lappen er det vel kanskje verdt å prøve ut? Må bare bli ferdig med Risen først...

Lenke til kommentar

Takk.

Hilsen en som ble veldig trist da Mythos ble kansellert. Var lenge i betaen.

Diablo3 er ikke så interessant for meg. 4 player :p om det ikke er endret siden sist jeg sjekket. Jeg spilte D2C aka Diablo II Classic Hardcore Mode daglig i 5 år, men å lage et nytt spill bare basert på navnet og uten gamedesignerne og artistene stod bak er for meg døfødt. Det blir som å gjenskape en matrett med nye ingrendienaser men beholde navnet. Kanskje resultatet blir bra, men det blir ikke det samme.

Dersom jeg vil spille Diablo har jeg D2C Hardcore, trenger ikke noen kvalmende etterligning med navn Diablo III.

Endret av mrNilsen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

De få timene jeg har spillt så lagt har gitt et veldig inntrykk. Paralellene til Diablo 2 er så absolutt ikke små, men det er slik jeg liker det. Til tider litt rotete og uoversiktlig, samt at det virker ikke som så alt for store miljøforandringer, men synes alt i alt at det var verdt den knappe hundrelappen.

Lenke til kommentar

Har bare rukket å spille litt på demoen, og det ser brukbart ut. Kommer nok til å kjøpe Torchlight. Får håpe det kommer flerspiller etter hvert. Synes det var et fornuftig valg å korte ned på utviklingen og få ut en singelplayerdel av Torchlight. De lærte nok av Mythos. Utrolig leit at utvikliklingen av Mythos ble avsluttet. Det var et meget bra spill IMO.

Med 4 player mener jeg at det kun vil støtte 4 spillere i flerspill. Diablo II var begrenset til 8 og vi som spilte ventet og ventet forgjeves på patchen som skulle gi 16+ spillere, guilder og arena. Mistet brått mesteparten av den lille interesse jeg hadde for Diablo III etter 4 player ble annonsert. Kommer nok uanset til å teste det om så bare pga pga class mechanics til Wizard.

Lenke til kommentar

Spillte akkurat gjennom demoen med en Destroyer. Første inntrykket mitt var at dette er Fate i Blizzard innpakning. For eksempel har man en pet som man kan fiske mat til og polymorphe. Gameplayet føles ganske likt. Forsåvidt ingenting galt med det, men jeg håper det er nok dybde til å holde på oppmerksomheten utover i spillet. Vanskelig å si etter å bare ha spillt demoen.

I tillegg følger det jo også med en level editor, det er et pluss, samtidig som prisen er hyggelig.

Er det bare boots å få når man fisker? Fikk 4-5 boots på kroken, inkludert en unique boots.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Har ikke fått en eneste boot så langt jeg i alle fall. Vanskelighetsgraden på spillet var alt for lav, så jeg angrer på at jeg ikke valgte vanskeligste i stedet for medium. Men det er absolutt drivende nok for mitt vedkommende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...