flyfotograf Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Heisann. Har kjøpt meg et Technigas Basic eksosanlegg og lurer på hvilke måter jeg kan få ut plomben på? Er jeg nødt til å sveise den av eller finnes det andre måter? All hjelp settes stor pris på. Mvh Aleksander. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Sveise den av ? Om ploma sitter midt svane halsen som jeg trur den gjør er du nødt til og kutte av og sveise igjen. Lenke til kommentar
flyfotograf Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 Mener selvfølgelig kutte den av. Men har hørt at det går ann å bruke noe tynne verktøy som man kan borre den ut med eller slå på anlegget der hvor plomben er så kommer den ut etterhvert. Vet du noe om det? Mvh Aleksander Lenke til kommentar
CFM Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Er plomba sveisa med punktsveis? I såfall tar du bare et stort flatt skrujern eller et meisel og slår den av med hammer. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Vist du veit hvor plombene sitter blir det mye enklere. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hjelp til trimming av mopeder yter vi ikke hjelp til her på forumet. Tråden stenges. MVH KVTL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg