abene Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Rundt tre millioner brukere lastet ned Opera 10 i løpet av den første måneden etter lansering. Les mer Lenke til kommentar
fearhan Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Håper Opera greier å slå skikkelig igjennom. Har vert min favoritt leser i flere år no, er etter min mening den mest oversiktlige og fine nettleseren til dags dato. go opera! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Vil ikke si de tallene var så veldig imponerende. Heller mer fornøyd med opera mini. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Grafikk erstattes av bilder med lavere oppløsning Orly? Oppløsningen forblir (selvsagt) orginal, men bildene blir komprimert lossy med høy tapsgrad slik at filstørrelsen blir mindre enn orginalen. Lenke til kommentar
Gregor Martin Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Har brukt Opera lenge, og inntil nylig vært veldig fornøyd. Men Opera 10 sliter med å laste enkelte sider, som feks hotmail og gmail. Ille nok til at jeg må bruke en annen nettleser til dette! Sjekking av hotmail-konto har lenge vært problematisk med Opera, men med versjon 10 ble det umulig! Gmail gikk relativt greit med eldre versoner, men ikke med Opera 10. Har fått med meg at Google ikke har gjort ting enkelt for Opera-utviklere, men skuffende likevel. Og ikke mulig å finne emner om dette i Opera Help. Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Har ikke hatt nevneverdige problemer med GMail i Opera 10 selv, hva slags problemer opplever du? Lenke til kommentar
Magnum Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 At Opera blir sabotert av Microsoft (eier av Hotmail) er gammelt nytt. De støtter rett og slett ikke åpne standarder der i gården. At du sliter også med Gmail er mer underlig. Her går det knirkefritt. Du vil neppe savne Hotmail om du gjorde som alle vi andre gjorde på nittitallet: Droppet det. Lenke til kommentar
Pjassop Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Rundt tre millioner unike brukere skal i løpet av den første måneden ha lastet ned den ny Opera-versjonen Her har forfatteren misforstått en smule. Opera 10 fikk 10 millioner nedlastinger i løpet av den første uken. Tallet 3 millioner er for antall brukere av Opera Turbo, som er funksjonalitet bygget inn i Opera 10. Det er antakelig dette forfatteren viser til: http://www.opera.com/press/releases/2009/10/22/ Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Men Opera 10 sliter med å laste enkelte sider, som feks gmail. (litt redigert) Jeg opplever ganske ofte med Gmail etter innlogging at jeg ender opp tilbake til innloggingssiden, og ser ut til at jeg ikke klarte å logge inn. Men det løser seg med en refresh/laste siden på nytt. -- Har satt turbo funksjonen på auto både hjemme og på jobb, selv om ting blir komprimert så er bildene forsatt gode nok til at man ser hva det er, og siden lastes merkbart raskere. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg unner Opera å bli best, men personlig så faller FireFox og Chrome bedre i smak hos meg. Føler at Opera er litt vel bloated og meny- og fanelinjene tar for mye plass... Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Meny- og fanelinjer tar stor plass? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) De gjør i hvertfall det om man er vant med å brukere conkeror. Endret 28. oktober 2009 av cyclo Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Meny- og fanelinjer tar stor plass? Så absolutt Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 De lar seg fjerne. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) De lar seg fjerne. Menylinje borte, tabs på venstre side, epost/selvlaget task tracker og arbeidstidmonitor på høyre side. Men dersom primærmålet med nettleseren er å gi deg stort surfeområde er det bare å trykke F11, det fungerer i omtrent alle nettlesere. Selv bruker jeg Opera siden den er rask å bruke, men det er bare meg. Endret 29. oktober 2009 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Malinkb Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Er bare å gå på file: og uncheck: show menu bar. da blir det bare adressefelt og fanefeltet igjen :=) jeg bruker gmail i opera og har ikke opplevd noe rart med det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå