Daily-Drifter Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Noen som har prøvd disse? etter en hel sommer på utslitte gule koni dempere og at jeg knapp begge fjærene foran etter litt aktiv kjøring her i forrige uke har jeg bestilt nye bilstein B6 dempere med HR 45mm fjærer til Sierra Cosworthen. Noen som har prøvd disse som har noe bra eller negativt å si? Blir full oppgradering av bremsene på den også med brembo slissa skiver og race klosser samt væske som tåler høy temp. gleder meg trenger sårt stabstag også, har sprekt hele frontruta på midten pga at chassiset vrir seg ekke bare bare å kjøre gris med stål fra 86 Endret 27. oktober 2009 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Sierra Cosworth Få se noen bilder av vidunderet, og litt specs Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 10. november 2009 Forfatter Del Skrevet 10. november 2009 (endret) næmmen se hva som kom til kontoret i dag edit: bilen er fortsatt under bygging men skal poste noen bilder når det blir noe gromt å se på her edit2: noen som kjenner igjen det sølvgrå merket på dempern? Endret 10. november 2009 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Det grønne helvetet - eller Nordschleife om du vil. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 10. november 2009 Forfatter Del Skrevet 10. november 2009 correctomundo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå