Radeon9700 Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Skal få bygget et skikkelig tower innen den nærmeste tid, derfor trenger jeg litt ideer... Dette skal bli en servermaskin som skal brukes på lan både som server, og som saftmaskin Post dine ideer her, de kan komme godt til nytte Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Børstet/slipt stål...det må ha plass til mange vifter! gjerne 120mm vifter Lenke til kommentar
Hjelper'n Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Når jeg trenger litt insperasjon til mine "ville" tanker så stikker jeg innom koreamod egentlig ok, men det går ikke ann å lese teksten uten babelfish som du finner på altavista, men jeg nøyer meg med å se på bildene jeg.. denne er vel egentlig ikke direkte stygg; og i mørket; Lenke til kommentar
Radeon9700 Skrevet 23. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2003 hehe, høres vel helt greit ut, hva trenger du hjelp til da??? Lenke til kommentar
Master Of The Wind Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 lag d høyt 1m+ og bredt 0,5 m+ og langt 0.5m+ sett inn masse plexi å børsta aluminium og noen fete katoder g noen heftige titanium 120mm så har du en rå kasse ala hell big å du slipper å ta m dg bord, skjerm å alt oppå kassa, en lan vinner???? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 lag d høyt 1m+ og bredt 0,5 m+ og langt 0.5m+ sett inn masse plexi å børsta aluminium og noen fete katoder g noen heftige titanium 120mm så har du en rå kasse ala hell big å du slipper å ta m dg bord, skjerm å alt oppå kassa, en lan vinner???? og vekta? Lenke til kommentar
Zolo Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 er lov og ha hjul hvis det blir for tungt Lenke til kommentar
Radeon9700 Skrevet 3. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2003 Begynte på en enkel ide jeg... Forslag til forbedringer og hva skal holde all pleien på plass??? Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Nå er det nokk av plexi kabinetter eller ferdi modda cheftec'er. Lag noe nytt. Jeg må inrømme at jeg nettom har ødelagt den geniale Jerry modden min ved å sette inn plexi glass. Tips til kabinett? sender mld jeg. Er så genial at vill ikke at noen andre skal ta den idè'n -- 8) Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 PSU nederst? blir ikke det litt lang vei for kablene som skal på hovedkortet da? må jo forbi PCI/AGP slots også drevet å undra lenge på dette selv. Lenke til kommentar
Radeon9700 Skrevet 3. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2003 hmm, san nok det ja, kabelen blir jo alt for kort... MEN kan jo ha en i topp og en i bånn også da, kle den i top i plexi og få det til å se pent ut, tenker på å bygge hele greia i aluminium med plexy eller lexan glass i topp og front og sidedøra... Men folkens, må da finnes noen oppfinnsomme folk her da... Tenker litt på feks et slags brussysten eller noe som man kan trykke på en knapp, så kommer det brus ut eller noe... Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 det er jo bare å kjøpe ATX kabelforlenger da hvorfor tenkte ikke jeg på dette før? da slipper jeg å tenke mere da *lage tegning for sitt eget kabbis* http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...IATXFL&toc=3480 btw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå