inor Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Hei. Jeg har en stasjonær pc som streika her om dagen. Når jeg starter den fryser bilde på pc skjermen seg. den fryser seg på det første bildet som kommer opp, intel logo. Noen ganger kommer det ikke bilde på skjermen i det hele tatt. Jeg kommer ikke inn i bios eller noe annet. Jeg har testet å bytte bios batteri, strømforsyning og jeg har tatt inn og ut alle delene i pc'n. Harddisken fungerer fint. Jeg har hatt denne feilen før. Da skiftet jeg bare bios batteri, så funket det. Men nå funker det ikke. Dette skjedde etter at masinen var med på en liten biltur til en kamerat, og tilbake. Den stod stødig hele vegen, uten noen fall. Jeg tror kanskje det kan være prosessoren som har blitt ødelagt, men er ikke sikker. Det er en pc som jeg har bygget selv for noen år tilbake. Det er et MSI hovedkort med en intel pentium 4socket 478 prosessor. Noen som har en formening om hva dette kan være? Takker for svar! - inor Lenke til kommentar
War Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Du har tatt ut og inn alle kort. Sjekket alle kontakter. Har du prøvd å boote med minimum av hardware? 1 rambrikke 1 harddisk osv. Lenke til kommentar
inor Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 Ja, har tatt ut alle kort. Jeg har også testet å boote med minimum av hardware Lenke til kommentar
TakeR^ Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Prøvd et annet skjermkort? Lenke til kommentar
inor Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 Prøvd et annet skjermkort? Skal teste nå Lenke til kommentar
inor Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 Funket ikke å bytte skjermkort : ( Noen andre tips? Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Har du sjekket at cpu kjøler ikke er løsnet litt under frakt? Lenke til kommentar
inor Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2011 Fant ut at prosessoren var gåen. I og med at det var en gammel prosessor, så kjøpte jeg meg en ny pc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå