Lapette Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Hei folks! Sitter hjemme nå med det andre friåret mitt på rad! Var vannvittig digg det første året - bare chille og henge med venner og jobbe litt på si - men dette året har tydeligvis alle vennene mine funnet ut at de skulle starte på skole - så på dagtid har jeg virkelig ALDRI NOE Å FINNE PÅ! Jobber som tegneseriedubber - så har noen timer jobb i uka, men showbiz er showbiz, og det er ikke alltid like mye jobb å få- selv om lønna er god. Trenger rett og slett forslag til noe jeg kan drive med på dagtid! Trenger noe fast jeg kan gå på som .. underholder meg Er interessert i drama og fotografering - men veit ikke om det er no særlige halvårsstudier åpne for meg fra januar til sommern? Trenger også noe som ikke tar aaalt for mye tid, fordi jeg trenger mulighet til å kunne si ja til freelance jobber! Noen som har forslag?? En annen ting er jo også at jeg har fått kjæreste, så det enorme behovet for utagerende sjekking og drikking har liksom forsvunnet litt. Og hun går på skolen på dagtid! VRÆÆÆL. Phu! Takker for hjelp -S Lenke til kommentar
War Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jan- juni går det matte og fysikk-forkurs på høyskoler. Begynn med trening, skyting, fly? Friår fra skole, + ikke jobbe høres dyrt ut teoretisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå