Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Bli med meg og kutte ut brus, juice og sukkertøy!

L4r5

Anbefalte innlegg

Jeg melder meg på, har ikke rørt sukkerholdig leskedrikk siden Fredag 23.10.09.

Mplet er å redusere inntaket av junk foods, og sukkerholdige leskedrikke og alkohol, prosjektet startet bra med en real influensa, så jeg har så å si bare levt på melk, farris og brødmat denna uka.

I løpet av 2010 så skal jeg ha gått ned ifra 3 liter sukkerholdig/sukkerfri brus om dagen til mindre enn 0.5 liter i mnd. :) (har klart dette en gang før, det blri ikke lett, men det er ikke umulig)

Håper jeg blir godt tatt i mot her. :) Da dette er første gang jeg gjør sånt noe som en "gruppe-ting" :)

Shadow_iX

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Droppet brus til Burgeren min nå :D
Det er bra. Ser ut til at vi skal klare dette alle sammen. :)

Jeg melder meg på, har ikke rørt sukkerholdig leskedrikk siden Fredag 23.10.09.

Mplet er å redusere inntaket av junk foods, og sukkerholdige leskedrikke og alkohol, prosjektet startet bra med en real influensa, så jeg har så å si bare levt på melk, farris og brødmat denna uka.

I løpet av 2010 så skal jeg ha gått ned ifra 3 liter sukkerholdig/sukkerfri brus om dagen til mindre enn 0.5 liter i mnd. :) (har klart dette en gang før, det blri ikke lett, men det er ikke umulig)

Håper jeg blir godt tatt i mot her. :) Da dette er første gang jeg gjør sånt noe som en "gruppe-ting" :)

Shadow_iX

Skriver deg opp as we speak

Lenke til kommentar
Tirsdag blir fucka pga. da har vi matlaging.

Men vi lager jo ikke alltids usunne ting heller da...

Denne tråden begynner å ligne på slanketråd enn bare slutte med dårlige drikke og spise vaner.

Det er snakk om snop og ubrukelige inntak, om dere spiser kebab eller pizza, så er det litt utenfor tråden.

Ikke det at jeg klager, jeg synes det er flott at dere prøver å endre inntaket og tar dette videre! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...