Shadow_iX Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg melder meg på, har ikke rørt sukkerholdig leskedrikk siden Fredag 23.10.09. Mplet er å redusere inntaket av junk foods, og sukkerholdige leskedrikke og alkohol, prosjektet startet bra med en real influensa, så jeg har så å si bare levt på melk, farris og brødmat denna uka. I løpet av 2010 så skal jeg ha gått ned ifra 3 liter sukkerholdig/sukkerfri brus om dagen til mindre enn 0.5 liter i mnd. (har klart dette en gang før, det blri ikke lett, men det er ikke umulig) Håper jeg blir godt tatt i mot her. Da dette er første gang jeg gjør sånt noe som en "gruppe-ting" Shadow_iX Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 Droppet brus til Burgeren min nå Det er bra. Ser ut til at vi skal klare dette alle sammen. Jeg melder meg på, har ikke rørt sukkerholdig leskedrikk siden Fredag 23.10.09. Mplet er å redusere inntaket av junk foods, og sukkerholdige leskedrikke og alkohol, prosjektet startet bra med en real influensa, så jeg har så å si bare levt på melk, farris og brødmat denna uka. I løpet av 2010 så skal jeg ha gått ned ifra 3 liter sukkerholdig/sukkerfri brus om dagen til mindre enn 0.5 liter i mnd. (har klart dette en gang før, det blri ikke lett, men det er ikke umulig) Håper jeg blir godt tatt i mot her. Da dette er første gang jeg gjør sånt noe som en "gruppe-ting" Shadow_iX Skriver deg opp as we speak Lenke til kommentar
HCG Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Tirsdag blir fucka pga. da har vi matlaging. Men vi lager jo ikke alltids usunne ting heller da... Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Tirsdag blir fucka pga. da har vi matlaging. Men vi lager jo ikke alltids usunne ting heller da... Denne tråden begynner å ligne på slanketråd enn bare slutte med dårlige drikke og spise vaner. Det er snakk om snop og ubrukelige inntak, om dere spiser kebab eller pizza, så er det litt utenfor tråden. Ikke det at jeg klager, jeg synes det er flott at dere prøver å endre inntaket og tar dette videre! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Holdt meg clean i dag, drukket te med litt mye sukker, men. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 drikker alltid sprite til bab, derfor jeg skrev det Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 jeg drakk kun ên brus, og to håndfulle popcorn på klassefesten - Lame fest Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg derimot kom akkurat fra kino. Der drakk jeg vann. Det var uvant. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Mana fra Tine kan anbefales, frisk og god smak! Også er det sunt! Les om Mana her! Endret 29. oktober 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 I dag er det fredag Endelig skal jeg spise noe godt. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 m2!!! lunsj om 30, drar alltid på burgerking fredag etter lønning, så er det vaffelsteking på kontoret etterpå Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Mana fra Tine kan anbefales, frisk og god smak! Også er det sunt! Les om Mana her! Dessverre er den uforholdsmessig dyr. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Nærmer seg lunsj nå, og det blir den første lunsjen i år hvor jeg ikke skal drikke brus. Blir vanskelig! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2009 I dag er det fredag Endelig skal jeg spise noe godt.Det prøvde jeg også å si. Men dama mi er strengere enn meg og dere og gav meg streng beskjed om at fredag også telte. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Okey , da har jeg vært å kjøpt meg brus og sjokolade. Blir ikke spist før senere . Jeg kommer nok aldri til å slutte med sukker i helgene Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Fredag er helg. Dermed basta! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 HAH! Jeg har ikke spist sjokolade på snart ett halvår. Kan ikke si jeg direkte savner det heller... Samme med potetgull. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Bra! Gått ned mange kilo etter at du kutta ut usunn mat ? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Bra! Gått ned mange kilo etter at du kutta ut usunn mat ? Er vel på ca 15 nå. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Oh shit ! Det er mye . Kudos til deg Mikkel ! Høres ut som en hard oppgave Selv sliter jeg med å gå opp i vekt. 2-3 Kilo + på 7 uker er lite synes jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå