Sk!ppy Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Biskop... Det gjorde meg egentlig bare litt kvalm og hjalp meg.. Takk! Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 I dag har jeg faktisk ikke så lyst på sukker Fått i meg masse kaffe så trenger hvertfall ikke sukker. Blir pizza i kveld da.. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Biskop... Det gjorde meg egentlig bare litt kvalm og hjalp meg.. Takk! Den siste søkte jeg på American Diet .. 10hi! Jeg leste forresten et merkelig tips fra en som hadde gått ned ganske godt. Når du hadde lyst på noe du ikke burde ha i deg (sjokolade, chip, brus osv). Ta det med deg forran et speil, kle det naken og prøv å gjennomfør mens du ser på deg selv.. Godt mulig at det virker bedre for de som er litt overvektig, men verdt det forsøk for noen kanskje? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg våger å melde meg på! Drikker ca 1-2 liter cola daglig, noe som ikke er bra. Fra nå av skal jeg drikke vann! Lenke til kommentar
HCG Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 I'm in. Dette blir hardt. Vel, jeg blir bedre i fotball, og det er viktig. Er det noen krav? Det jeg skal prøve: Bare brus fredag-søndag. (saft og energidrikker når som helst, samt hele desember er unntak). Godteri er bare fredag-søndag (her er også desember unnatt, grunnet jul). Kommer ikke på mer akkurat nå... Lenke til kommentar
probin Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg våger å melde meg på!Drikker ca 1-2 liter cola daglig, noe som ikke er bra. Fra nå av skal jeg drikke vann! sorry.. jeg lukter PHAIL!!! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg våger å melde meg på!Drikker ca 1-2 liter cola daglig, noe som ikke er bra. Fra nå av skal jeg drikke vann! Supert! Lykke til. I'm in. Dette blir hardt. Vel, jeg blir bedre i fotball, og det er viktig. Er det noen krav? Kravene er at man skal prøve å kutte ut hvertfall i ukedagene. Utover det så kan man definere sine egen mål fritt. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 I'm in. Dette blir hardt. Vel, jeg blir bedre i fotball, og det er viktig. Er det noen krav? Det jeg skal prøve: Bare brus fredag-søndag. (saft og energidrikker når som helst, samt hele desember er unntak). Godteri er bare fredag-søndag (her er også desember unnatt, grunnet jul). Kommer ikke på mer akkurat nå... Da kan du like godt melde deg ut Lenke til kommentar
HCG Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Okey, da. Saft er bare når jeg blir gitt det (middag osv). Okey? Energidrikker må jeg ha pga. fotballkamper/fjellturer. Endret 29. oktober 2009 av TazDog Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Okey, da. Saft er bare når jeg blir gitt det (middag osv). Okey? Energidrikker må jeg ha pga. fotballkamper/fjellturer. Aner du hvor mye sukker det er i en energidrikk ? Lenke til kommentar
HCG Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Er det mye sukker i POWERADE? Det visste jeg ikke. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Powerade inneholder kunstige søtstoffer som aspartam og acesulfam K, også kjent som E950 og E951. Blir som Cola: usunt, men jævlig godt! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 Rent sukkermessig så er det hvertfall bedre enn brus. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Åh. Jaja, det blir vann på fotballkamper også da... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 Det viktigste er væske. Under anstrengelse så kan det være greit med litt ekstra sukker også, kan det ikke? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 kan ikke melde meg på da julebrus har kommet i butikkene =( Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Rent sukkermessig så er det hvertfall bedre enn brus. Det er sant, men alikevel er det usunt. Synes du bør skrive opp energidrikk som en av de tingene vi skal unngå i førsteposten, da med unntak som Active sport+ 02, som ikke inneholder noen kunstige søststoffer. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 menne.. jeg har klassefest idag, og bursdag imorgen! og godteri på lørdag - Going to hell! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Åh. Jaja, det blir vann på fotballkamper også da... Anbefales faktisk Er dyrt med Powerade i lengden Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 kan ikke melde meg på da julebrus har kommet i butikkene =(Svake menneske! menne.. jeg har klassefest idag, og bursdag imorgen! og godteri på lørdag - Going to hell!I morgen starter helgen gjør den ikke? Da har du bare i kveld å bekymre deg for. Krysser fingrene for at du klarer det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå