RunarL Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Elsker følelsen av å bare glede seg til helgen! (Sitte på skolen og tenke ut hva du skal kjøpe anyone? ) Har allerede funnet ut at jeg blant annet skal prøve den nye Freia Melkedrøm på lørdag! Også har jeg allrede kjøpt inn ostepop (var på tilbud) som bare venter på å bli åpnet! Gleder meg! Ja ostepop kosta 10 kr på mega... Måtte hamstrest:) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 Ja, så er jeg med da. Men kan ikke love at jeg holder ut, men skal prøve mitt beste Jeg er med!Da er dere også oppført. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Min frokost: Middagen fra i går; kjøtt og brokkoli, et glass biola og en kopp kaffe mjed melk. Tenkte å lage meg noe smoothiegreier snart også Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Ohh i morgen er det FREDAG Veldig lyst å dra på butikken idag å handle meg noe sukkerholdig, men skal nok klare å vente . Kjenner suget går i bølger Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Går ut i fra at du har noe merke for de som sprekker L4r5? :> Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Er det ikke lov med helgesnacks ? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Jeg vet ikke om det er noe regler her.. Men håper nå det! Gøy å se på svake sjeler sprekke! Endret 29. oktober 2009 av bIsk0p Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 Går ut i fra at du har noe merke for de som sprekker L4r5? :>Hvorfor fokusere på det negative? Dette er ikke noen intern konkurranse. Fra min side så handler det om å forbedre seg og støtte opp under hverandre. Så, nei, jeg kommer ikke til å skrive ned eller stryke ut de som har en liten sprekk. Er det ikke lov med helgesnacks ? Jeg tenkte mest på ukedagene, så jeg synes helgesnacks må være lov, men folk kan jo ta det som en ekstrautfordring om de er litt masochistiske. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 I failed. Jeg drakk AppelsinJuice - Men til min unskyldning er det 100% naturlig ! Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Tror mange vil gå amok i helgene. Er på butikken klokken 09:00 lørdagsmorgen for handle sukker Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) I failed. Jeg drakk AppelsinJuice - Men til min unskyldning er det 100% naturlig ! Det går nok bra. Strengt tatt så er det bare en dag og noen timer til vi kan si det er helg og du hadde vært "in the clear" uansett. Endret 29. oktober 2009 av L4r5 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Går ut i fra at du har noe merke for de som sprekker L4r5? :>Hvorfor fokusere på det negative? Dette er ikke noen intern konkurranse. Fra min side så handler det om å forbedre seg og støtte opp under hverandre. Så, nei, jeg kommer ikke til å skrive ned eller stryke ut de som har en liten sprekk. Ta sterk avstand fra ikke-konkurranser-konkurranser og kamp-mot-seg-selv-konkurranser! Tenk så dårlig realityTV dette hadde blitt da gitt Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 Tenk så dårlig realityTV dette hadde blitt da gitt Jaggu godt dette ikke er TV. Selv om det ikke hadde blitt så god reality så innbiller jeg meg at det fungerer desto bedre i det virkelige liv på denne måten. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg melder meg også på. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hehe er da reality show som har som formål å friste deltagerne med all slags deilige kaker , sukkerbrød, godterier osv Husker det gikk på tv for noen år tilbake. Veldig bra underholdning, kunne se desperasjonen i øynene Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Jeg melder meg også på. Da er du også skrevet opp Endret 29. oktober 2009 av L4r5 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Hehe er da reality show som har som formål å friste deltagerne med all slags deilige kaker , sukkerbrød, godterier osv Husker det gikk på tv for noen år tilbake. Veldig bra underholdning, kunne se desperasjonen i øynene Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Begynner vi å nærme oss nå eller? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Er jeg veldig slem nå eller? EDIT: JEg legger det i spoiler Endret 29. oktober 2009 av bIsk0p Lenke til kommentar
EditeD Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Du er ons, bIsk0p.. :/ Hmmm.. Er vel med, blir bedre for lommeboka til en stakkars student også Mere mat, mindre snop. Brus drikker jeg så lite av uansett, så det går bra.. Men 4 - 5 Kinder Bueno om dagen er litt mye, kanskje. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 Hmmm.. Er vel med, blir bedre for lommeboka til en stakkars student også Mere mat, mindre snop. Brus drikker jeg så lite av uansett, så det går bra.. Men 4 - 5 Kinder Bueno om dagen er litt mye, kanskje.Du er også skrevet opp. 4-5 Kinder Bueno skal vi få deg avvendt. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Er med jeg, liker egentlig ikke sukker engang, men har i meg en kopp kakao fra maskina på jobben her når blodsukkeret blir skralt. Drikker brus til kebab da :/ Drikker ca 1,5 liter melk om dagen da, det er vel egentlig ikke så sunt heller men har et helt sinnsvakt melkesug, likte det ikke før men etter at jeg ble 17-18 fikk jeg en voldsom apetitt for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå