Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Bli med meg og kutte ut brus, juice og sukkertøy!

L4r5

Anbefalte innlegg

Selvsagt skal vi kose oss også. :yes:

Bare at jeg vil prøve å få det til å være av og til i stedet for regelen. Tror jeg kommer til å kose meg mer med det da også.

Personlig så går jeg og gleder meg til hver lørdag hele uka. :p Aah, nå gleder jeg meg enda mer til lørdag! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Finn dere snop som ikke er usunt da! ;) Nøtter, tørka frukt, frukt, bær. Masse godt som kan spises i steden for ;)

Jeg har alltid et glass vann og en skål med nøtter og tørka frukt på bordet, det hjelper veldig! Tyggis kan også dempe behovet for noe. (Jeg sliter ikke med behov for noe søtt, men liker å tygge på noe)

Tørket frukt er vel ofte stappet med sukker? Godt er det ihvertfall :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Jeg er med. (Unntatt helger og fest)

Jeg er veldig glad i juice. Blir nedkutting av dette til fordel for vann.

Hvordan er det med yoghurt? Det er vel en sukkerbombe...

Lenke til kommentar
Skriv meg inn på den lista Lars . Begynte for bare 1 uke siden , så er fortsatt fersk :) Tro hvor lang tid det tar å vende denne (u) vanen . Avvening av sukker er vanskelig . Tenk hvor mange tonn vi har fått i oss siden fødselen :ph34r:
Done.

Og vi skal nok klare det. :)

Lenke til kommentar

Etter den første lille kneiken går det overlegent nå. Elsker følelsen av å bare glede seg til helgen! (Sitte på skolen og tenke ut hva du skal kjøpe anyone? :mrgreen:)

Røk litt utpå i dag og drakk kakao. Hvis jeg skal prøve å redde ryktet mitt var det for å få innpass til å sitte på en kafé. Det regnet ute, jeg måtte ha et sted å spise matpakken min og det var en halv time til Natur & Ungdom-møtet skulle begynne, så jeg trengte ett sted å sitte.

Lenke til kommentar
Elsker følelsen av å bare glede seg til helgen! (Sitte på skolen og tenke ut hva du skal kjøpe anyone? :mrgreen:)

Har allerede funnet ut at jeg blant annet skal prøve den nye Freia Melkedrøm på lørdag! Også har jeg allrede kjøpt inn ostepop (var på tilbud) som bare venter på å bli åpnet! :D Gleder meg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...