jubb Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Sjønner ikke helt hva som er så tåpelig med det? Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 "Å unne seg noe" hver dag eller hver uke er egentlig bare et tåpelig nykulturelt påfunn. Strengt tatt så trenger man det ikke, men hvis det bidrar til at man får en bedre hverdag og flere gleder så why not? Lenke til kommentar
jubb Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Jeg ser i hvertfall glede i det. Ikke sånn at jeg blir i ekstase over det. Men å ete noe man liker er vel bare hyggelig. Men jeg passer fortsatt på at det ikke blir for mye. Da er det jo ikke engang lite godt lengre. Endret 13. august 2010 av jubb Lenke til kommentar
Clappy Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Denne er jeg med på. Målene jeg har er å bare drikke brus i helgene. Godteri spiser jeg aldri, så det burde ikke være noe problem. Men setter meg også som mål å gå opp i vekt, bare ved å spise sunt og variert. Håper flere melder seg på, slik at jeg kan bli inspirert til å greie målet mitt. Skal oppdatere jevnlig med hvordan det går. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Klarte du det da, L4r5? Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Lettbrus gjør Gjerne kom med kilder. Lenke til kommentar
svenka Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Men juice uten tilsatt sukker og andre stoffer er vell sunt? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Men juice uten tilsatt sukker og andre stoffer er vell sunt? Nei, for selv om det ikke er tillsatt noe sukker er det fortsatt mye sukker i det. Men i moderate mengder er det nok sunt. Lenke til kommentar
stud27 Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 VELKOMMEN ETTER FOLKENS Å kutte ut det der er enkelt, hvis du først forstår hva som er i det. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 VELKOMMEN ETTER FOLKENS Å kutte ut det der er enkelt, hvis du først forstår hva som er i det. I det som i innhold? Jeg er da fult klar over at Coca Cola inneholder ca 11,6% sukker, men det hindrer ikke meg. Lenke til kommentar
Stulle Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Det fordrer en spesiell type person. Lenke til kommentar
stud27 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Sukker er faktisk ikke det verste. Ikke på langt nær! Lenke til kommentar
Stulle Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Nei, tobakk, alkohol og andre rusmidler er verre. Det gjør ikke sukker OK. Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Juice? Serriøst? Var juice plutselig usundt nå? Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Sukker er godt, ergo OK. EOD 2 Lenke til kommentar
Knife Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Sukker er godt, ergo OK. EOD Sukker stjeler viktige mineraler og vitaminer. Ergo IKKE OK. Som kan føre til masse rart, alt fra seig beinmasse til vitmainmangel, og som dere sikkert vet kan vitaminmangel skape mange skumle greier. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Sukker er godt, ergo OK. EOD Jeg går for den ass. Lenke til kommentar
Ligaya Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Vært uten godteri, brus og slikt i 3 uker nå. Var hardt i begynnelsen, men nå er det intet problem. Motivasjonen er sterk og jeg føler jeg har mange nok gode grunner for å holde meg unna Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 (endret) Jeg spiser lite søtsaker, drikker aldri brus, men drikker en del juice (dette fordi jeg sjelden spiser frukt). Men skjønner ikke helt at juice sidestilles med brus. Dette er en av 3 typer det går mest av: Sunniva Appelsin- og Jordbærjuice: Ingredienser Appelsinjuice* (74%), jordbærjuice*- og purè (14%), druejuice* (11%) og hyllebærjuice* (1%) * = fremstilt fra konsentrat Den inneholder altså presset frukt og vann. Vil det si at frukt er usunt også fordi det inneholder for mye sukker? Husk at sukker i brus er sukrose, mens fruktsukkeret som er i frukt regnes som det sunne sukkeret for kroppen. Det forbrenner lett og blir ikke til fett, som sukrosen kan forbrenne til i kroppen. Endret 19. august 2010 av Aurvan Lenke til kommentar
jubb Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Det går ut over tennene, men ellers er det bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå