Munty Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Nei uff... Skal aldri kutte ut glasscolaen min. Jeg vet det er usunt, men jeg er faktisk villig til å ofre mye for glasscolaen. Folk kaller meg avhengig, og det er jeg. Avhengig av den sinnsykt gode smaken =). Hva jeg IKKE greier meg uten: Glasscola, en sjokoladeknekk i ny og ne. Hva jeg greier meg uten: Juice, iste, syltetøy, annet sykkertøy enn sjokolade. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Som sagt skal jeg kutte ut godterier og søte drikker på mandag til torsdag. Jeg begynte med det nå på tirsdag, og det gikk greitt så langt. Tok av veldig med en hel sjokoladeplate og flere browniestykker i går, men. Skal se om jeg tar meg en liten sjokolade i kveld, etter det blir det ikke mer godterier før til neste fredag. Diverse smågodt og brus bryr jeg meg ikke så mye om, det er sjokolade som er min store svakhet. Endret 7. august 2010 av A-Jay 1 Lenke til kommentar
jubb Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Jeg kjører på jeg også. Untaket er juice siden jeg eter frukt alt for sjeldent. Neste gang jeg spiser sjokolade/snop/potetgull/brus, sier jeg i fra. Bruker denne tråden som litt ekstra motivasjon. Nå hører dere forhåpentligvis ikke noe mer fra meg på en stund. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Jeg kjører på jeg også. Untaket er juice siden jeg eter frukt alt for sjeldent. Neste gang jeg spiser sjokolade/snop/potetgull/brus, sier jeg i fra. Bruker denne tråden som litt ekstra motivasjon. Nå hører dere forhåpentligvis ikke noe mer fra meg på en stund. Lykke til! Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Da er jeg offisielt med igjen. Ikke no juice, brus, godteri! Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Respekt til dere som klarer dette, prøvde jeg, men da jeg så colan i kjøleskapet tok jeg et glass å vips så var hele colan borte. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 atriC skriftet navn til skrujernet Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 atriC skriftet navn til skrujernet Du skriftet ja Lenke til kommentar
Vygotsky Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Blir med, Vil ikke miste tennene i en alder av 34 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Blir med igjen når ferien er over. Men juice, iste og mørk sjokolade vil jeg unne meg selv i ukedagene. Lenke til kommentar
jubb Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Glemte å si at jeg ikke regner kokesjokolade som snop. Det er jo trossalt noe i den som er bra for kroppen, og det inneholder ikke så mye fæle stoffer som f.eks brus. Lenke til kommentar
Stulle Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Brus inneholder ikke mange "fæle stoffer", bare uforholdsmessig mye sukker. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Lettbrus gjør Og lettbrus inneholder ikke sukker. Så da kan man ta valget: Kreft eller diabetes? Eller moderere inntaket og slippe noen av delene da. Lenke til kommentar
Stulle Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Jeg får mer ut av å utelukkende drikke vann. Alt går lettere i hverdagen. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Lettbrus gjør Og lettbrus inneholder ikke sukker. Så da kan man ta valget: Kreft eller diabetes? Eller moderere inntaket og slippe noen av delene da. Det er på ingen måter bevist at en får verken diabetes 1 eller 2 ved å drikke mye brus/få i seg mye sukker. Diabetes 2 kan en derimot få ved overvekt. Sukker kan derimot bidra til å øke vekta. Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Sukker i de mengder som brus inneholder "kan" ikke bidra, men bidrar helt sikkert. Endret 10. august 2010 av Nafanua Lenke til kommentar
jubb Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Nå hører dere forhåpentligvis ikke noe mer fra meg på en stund. Neeeeida! Det sto en iskald Cola på bordet. Tar hatten og går vekk fra denne tråden, men trapper ned om ikke annet. Å være usunn en gang i blandt er bare sunt. Jeg ser værtfall ingen grunn til at jeg skal ikke være det! Men stå på dere andre. E. slurvfeil. Endret 13. august 2010 av jubb Lenke til kommentar
Stulle Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 "Å unne seg noe" hver dag eller hver uke er egentlig bare et tåpelig nykulturelt påfunn. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå