Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Bli med meg og kutte ut brus, juice og sukkertøy!

L4r5

Anbefalte innlegg

Brus, snacks, smågodt og annet søtt har jeg ikke spist noe særlig av på 4-5 år eller noe.

De eneste gangene jeg har i meg sånt er på fester der det står potetgull på bordet (snakk om bare 10 flak eller noe). :p

Sprite er blandevann en sjelden gang (5-6 ganger i året).

Det eneste usunne jeg har i meg for tiden er snus. :)

Meld meg på!. Selv om jeg kom lenge etter tråden ble startet :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Begge deler egentlig. Egentlig står hele greia på å spare penger for min del. Slipper å bruke masse penger på godis, brus etc samtidig som man er sunn. Skal heller ikke kimse av beløpet man må betale hos tannlegen om de må fikse opp i litt greier. Er jo helt insane pris

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest Harley Quinn

Jeg tror jeg må slenge meg på her.. Blir vanskelig, men jeg burde egnetlig greie det.

Foretrekker jo vann over brus, og frukt over sjokolade, men merkelig det der altså...

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg må slenge meg på her.. Blir vanskelig, men jeg burde egnetlig greie det.

Foretrekker jo vann over brus, og frukt over sjokolade, men merkelig det der altså...

Alt av dårlig mat blir de fleste tilltrukket til av en merkelig grunn. Har merka det selv, kan finne meg selv sitte å spise potetgull som jeg ikke synes er noe godt.

Lenke til kommentar

Tror jeg drev å skrev litt om hvordan mitt liv uten sukker gikk her for over 1 halvt år siden. Desverre må jeg meddele at jeg falt helt av lasset. Har fråtset i brus , energidrikker osv siden den gang.

Sukker er Ondskap , raffinert på sitt beste :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei, tror jeg hiver meg med og begrenser meg til godterier og søte drikker kun på fredag til søndag. Ett unntak dog: Etter trening pleier jeg å drikke en kartong Litago lettere sjokolademelk for restituering, og har tenkt å fortsette med det. :)

Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn

Ok, jeg greide det ikke da, men prøver igjen. Dog jeg har sjokko-frokost og den eter jeg opp til tross for stopp av annet godteri/brus drit. Prøve hvertfall. Startet i går så får bare vente å se hvordan det går da. Har heldigvis ikke så mye penger så får heller tenke at droppe jeg å kjøpe en sjokolade/brus/godteri hver dag så får jeg råd til en bok eller annet fancy stæsj jeg liker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...