Skosåle Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Brus, snacks, smågodt og annet søtt har jeg ikke spist noe særlig av på 4-5 år eller noe. De eneste gangene jeg har i meg sånt er på fester der det står potetgull på bordet (snakk om bare 10 flak eller noe). Sprite er blandevann en sjelden gang (5-6 ganger i året). Det eneste usunne jeg har i meg for tiden er snus. Meld meg på!. Selv om jeg kom lenge etter tråden ble startet Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Jeg spiste en slik duo sjokoladeyoghurt ting i dag. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Er det slik at folk kutter ut brus, juice og sukkertøy å være snille mot tennene sine, eller for å bli mer sunn? For jus/juice er ikke usunt, i alle fall ikke om det ikke er fra konsentrat. Men bra for tennene er det jo sikkert ikke. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Begge deler egentlig. Egentlig står hele greia på å spare penger for min del. Slipper å bruke masse penger på godis, brus etc samtidig som man er sunn. Skal heller ikke kimse av beløpet man må betale hos tannlegen om de må fikse opp i litt greier. Er jo helt insane pris Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Tannlege prisene er helt syke Jeg kuttet ut godteri for og bli sunnere og gå ned, har en kose-dag i blant nå som jeg har kommet ned på sunn bmi. Men spiste ikke noe slags godteri på over 1 år. Lenke til kommentar
Penance Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Jeg som har holdt meg unna slikt i mange mnd klikka helt på The big 4 i går kveld. 1/2 pakke salte vepsebol, 1/2 Toppris, 1/2 liten Twix og en kjærlighet på pinne. Jaja. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Hadde tannlegetime i mars og forrige før det igjen var 2 år. Hadde ikke et hull. Jeg eter også godteri som en anen gnom. Er også langt fra overvektig. Hva eter dere til film og slikt da? Frukt eller ingenting? Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) - Endret 22. juli 2010 av Kranjcar Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Sukkertøy er sluttet med, utenom noen druesukker slikkepinner jeg tar meg når jeg blir enormt sugen. Utenom dette har jeg også begynt å spise veldig sunnt. Forvel drittmat! Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Jeg tror jeg må slenge meg på her.. Blir vanskelig, men jeg burde egnetlig greie det. Foretrekker jo vann over brus, og frukt over sjokolade, men merkelig det der altså... Lenke til kommentar
Sjohej Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 jeg melder meg på men farris bris må jeg ha:) Lenke til kommentar
aafk Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Jeg er med Har klart meg uten brus i 2 mnd nå Men har litt å gå på med tanke på juice og syltetøy.. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Jeg tror jeg må slenge meg på her.. Blir vanskelig, men jeg burde egnetlig greie det. Foretrekker jo vann over brus, og frukt over sjokolade, men merkelig det der altså... Alt av dårlig mat blir de fleste tilltrukket til av en merkelig grunn. Har merka det selv, kan finne meg selv sitte å spise potetgull som jeg ikke synes er noe godt. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Tror jeg drev å skrev litt om hvordan mitt liv uten sukker gikk her for over 1 halvt år siden. Desverre må jeg meddele at jeg falt helt av lasset. Har fråtset i brus , energidrikker osv siden den gang. Sukker er Ondskap , raffinert på sitt beste Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Nei. Underbevisstheten og sjølvdisiplinen din er det som sett stoppar for godteristoppen din, ikkje godisen i seg sjølv Og det er eg som er Ondskap, så ikkje prøv deg! Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Hehe , drømmer om å ligge tilkoblet en slange som tilfører deilig leske til meg i liggende stilling. bare å drikke rett fra et rør 1 Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Hei, tror jeg hiver meg med og begrenser meg til godterier og søte drikker kun på fredag til søndag. Ett unntak dog: Etter trening pleier jeg å drikke en kartong Litago lettere sjokolademelk for restituering, og har tenkt å fortsette med det. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Hehe , drømmer om å ligge tilkoblet en slange som tilfører deilig leske til meg i liggende stilling. bare å drikke rett fra et rør +1 Cola sant? Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Ok, jeg greide det ikke da, men prøver igjen. Dog jeg har sjokko-frokost og den eter jeg opp til tross for stopp av annet godteri/brus drit. Prøve hvertfall. Startet i går så får bare vente å se hvordan det går da. Har heldigvis ikke så mye penger så får heller tenke at droppe jeg å kjøpe en sjokolade/brus/godteri hver dag så får jeg råd til en bok eller annet fancy stæsj jeg liker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå