Cortinarius rubellus Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 sikkelig uggen i magen, nervøs( nerver ) Ikke farlige bivirkninger, men ting som for min sin del gjorde at dagen ikke så bra som den kunne. Jeg kan fint ta meg en kopp om morgenen, men mer enn det går ikke alltid bra. Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Jeg tror jeg skal henge meg på denne. I hvert fall etter sommerferien! Har plutselig gått opp enda en buksestørrelse, og det er ikke egentlig så kult. Studentlivet er visst litt slækkere enn det jeg hadde regnet med. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Nå er det nok. Jeg er med på denne jeg og. Fra og med nå. Men jeg forbeholder meg retten til og spise litt godt en gang i blandt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Det er fredagskveld, jeg har lyst på sjokolade og her sitter jeg og spiser på noen sure elendige druer. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Hvis du er vant til å spise godteri eller å drikke brus hver dag, så er det jo en ide å begynne i det små, ved å f.eks. kun nyte slike forbudte frukter når det er helg. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Kun spise godt når det er helg mener du? Eller mente du druene? Jeg skal ikke spise snop denne helgen. Tenker kansje annenhver helg. Brus drikker jeg sjelden, drikker vann jeg så det er ikke noe problem. Meh.. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Ja, jeg mente altså at en skikkelig brus- eller snopnarkoman kunne begrense sitt forbruk ved å kun kose seg med slike lekkerbiskener når det er helg. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Husk på at det er det totale inntaket i løpet av dagen (uken) som gjør at du legger på deg da, så i praksis så kan du faktisk spise godteri hele tiden uten å legge på deg, hvis du holder deg innenfor behovet ditt. Men sunt er det vel ikke, men alt med måte som man sier Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Det tror jeg de fleste her inne er klar over. Dette er forøvrig ikke en slanke tråd, men en leve sunnere tråd. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Jaja. Var på butikken å kjøpte meg smarties og smågodt. Og det er mandag. Arrg altså, men jeg har jo ikke spist godte i helga da. Hvordan går det med dere andre da? Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Har holdt meg for brus i et par uker og føler at det totale søtsuget har gått ned og det er jo en positiv bivirkning Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Kjøpte en pakke bamsemums idag.. Lenke til kommentar
Penance Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Gammel tråd men jeg er "med" likevel. Jeg drikker bare vann, te og kaffe i hverdagen. Drikker noen øl (1-3 0,5 bokser) til fest av og til, én 0,5 brus en gang i blant (ca. hver 2. mnd, light pga karbs) og kan finne på å spise en bit sjokolade (70% eller mer) innimellom. Og kanskje noe snacks på bakrus-dager (snackchips, superchips o.l). Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Kjøpte en pakke bamsemums idag.. Ja men da er vi 2 som har kjøpt godt i dag Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 trur jeg er under en måned i fra å ha gått 5 år uten godteri nå 1 Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Gikk til jeg fikk meg dame igjen:P Må begynne på nytt nå. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Shikaru: Fem år? Det må jeg si er imponerende. Har du ingen "forbudte frukter" som du nyter da? Brus, juice, sjokolademelk, potetgull osv.? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå