TheFighter94 Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Har ikke skrevet meg opp her, men har holdt meg unna det i noen måneder nå, og har tenkt å fortsette Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Slenger meg på jeg! Skal prøve å holde meg unna godsaker i ukedager, men ting som juice er uaktuellt å utelukker fra ukedagene i mitt tilfelle. Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Kroppen har absolutt intet behov for raffinert sukker. Og så lenge du drikker juice uten sukker er det jo null problem.. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Skal nok prøve å finne juicen med lavest sukkernivå ja. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Dette tror jeg ikke at jeg klarer. Brus, ships, søppelmat klarer jeg å holde meg vekke (har faktisk ikke drukket brus på 2 år, så kudos til meg) men sjokolade.. mmm.. holder det til helgen Tror egentlig at livet ville bli ekstremt deprimerende uten sukker, jeg har selv et karbohydrat inntakk mot 50-100g om dagen, men i helgen kan det ofte skli ut mot 400gram Endret 30. mars 2010 av Pijus Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Det er nok heller slik at sukker er deprimerende. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Nja.. Karbohydrater er jo sukker. Liksom, du tenker ikke på at brød er det samme som sukker for kroppen der uansett alle karbohydrater bli omdannet til glukose. Fruktosen i frukt har akkurat samme virkning som hvitt sukker. Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Frukt har kroppen bruk for. Kroppen har derimot ikke bruk for hvitt, raffinert sukker. Get it? Lenke til kommentar
Knife Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Nå synser du bare. Du må argumentere på hvorfor kroppen trenger frukt. Men selvfølgelig er det bedre å ta seg en frukt enn sukkertøy på mange grunnlag. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Count me in. Har stort sett holdt meg vekk fra brus siden jeg flyttet hjemmefra, og søtinntaket har også falt betraktelig. Juicen derimot beholder jeg. Endret 30. mars 2010 av Atald Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Nå synser du bare. Du må argumentere på hvorfor kroppen trenger frukt. Men selvfølgelig er det bedre å ta seg en frukt enn sukkertøy på mange grunnlag. Frukt inneholder nyttige næringsstoffer. Hvitt sukker er tomme kalorier. Sukkertøy kan et menneske klare seg uten et helt liv. Lenke til kommentar
Gjest toe Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Juice har for min del tatt over for brusdrikking. Men er veldig usikker på sunnhetsfaktoren og har selv klart å uttale at appelsinjuice er like usunt som cola. Men såvidt jeg vet så finner man ikke 50 sukkerbiter i en liter appelsinjuice. Kan heller ikke stole så veldig mye på "studier" knyttet til kosthold. Var vel i gårsdagens dagblad at de konkluderte med at både olivenolje og salat er usunt(merk i store mengder). Så skal man leve sunt må man nesten slutte å spise. Eller kanskje man kan overleve på vann og kjærlighet Lenke til kommentar
Knife Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Frukt inneholder nyttige næringsstoffer. Hvitt sukker er tomme kalorier. Sukkertøy kan et menneske klare seg uten et helt liv. Nyttige næringsstoffer inneholder jo det. Men for eksempel egg/kjøtt og grønnsaker inneholder tidobelts så mye. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Okai, nå melder jeg også på! Brus: Kuttet ut for 1 år siden (har seff drukket noen slurker her og der, men aldri fast) Fast-food: Kuttet ut 2-3 år siden.. Sjokolade/sukker i helgene: Kutter ut idag! Tror ikke det blir noe vanskelig, kan jo alltid nøye meg med stevia og krem Lenke til kommentar
Gjest lilD Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Melder meg inn! (Kan vel det selv om jeg er gjest) Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Tror ikke det blir noe vanskelig, kan jo alltid nøye meg med stevia og krem Hva slags krem? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 (endret) For sent å melde seg på ? Slenger meg på jeg! Skal prøve å holde meg unna godsaker i ukedager, men ting som juice er uaktuellt å utelukker fra ukedagene i mitt tilfelle. Du får jo ikke et problem, for "the cake is a lie" Endret 11. juni 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Har klart meg uten godteri og brus siden 1 Januar nå, med unntak av et kakestykke på bursdagen min. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Eg er med!!! har levd i ketose nå i 2,5 mnd og har gått ned 15,4kg! Har gått ned frå 111kg til 105,6, og er ganske fornøgd med det. Drikker dog fortsatt fort 3 liter brus om dagen, som eg skal prøve å kutte ned på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå