Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Bli med meg og kutte ut brus, juice og sukkertøy!

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Takker høyere makter for ren, frisk og kald springvann. Uten deg, kjære vann, vet ikke undertegnede hva han skulle ha gjort.

Klamrer meg også fast til lange karbohydrater til frokost; og da er havregryn essensielt.

For mitt vedkommende, tyr jeg til litt mørk kokesjokolade med kaffe om jeg trenger energi og kurering av gruff. To antioksidantbomber er det endog også. Husk å kompensere for kaffen i ettertid, da det er vanndrivende. :)

Lenke til kommentar

har faktisk nesten sluttet å spise så veeldig usunt, har riktinok kjøpt LITt godt noen dager, men holdt meg til helger, men da har jeg ikke giddi å kjøpt, og har trent mye mer, og nyttårsforsettet mitt om å få sixpack bør være klart til mars/april :D

Lenke til kommentar

Eg (og kjæresten min) er så med på det her. Har vore Coca-Coliker heile livet og har vel drukke omtrent 1.5 liter kvar dag i 6-7 år. Heldigvis viser det ikkje på vekta men det kan likevel umulig vere sunt. Har kutta ut brus fra forrige mandag og det har gått veldig greit. Har lov å drikke brus på fredag og lørdag, men helst i moderate mengder. Gjekk veldig fint forrige veke, men eg merka at det er vanskelig å ikkje kjøpe Cola når eg er på butikken.

Fantastisk tiltak av trådstarter!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...