saladin waits for alice Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Beklager, jeg sprakk "skikkelig" denne uka, jeg har i det minste holdt meg til sukkerfri brus, så iallefall en "liten" forbedring, hehe Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Beklager, jeg sprakk "skikkelig" denne uka, jeg har i det minste holdt meg til sukkerfri brus, så iallefall en "liten" forbedring, hehe Who cares? Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Var ikke det som var poenget med denne tråden, melde seg på, noe jeg gjorde, og så ble det desverre fail, hehe Lenke til kommentar
HCG Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Gir opp i desember, det er måneden for å kose, men jeg kommer sterkt tilbake i januar. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Gir opp i desember, det er måneden for å kose, men jeg kommer sterkt tilbake i januar. x2. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Er kanksje det som skjedde med meg Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Snakkes etter påske Da kan jeg begynne. Nå er det formye som krever intak av sukker. jul, nyttår ol.. så kommer jo påske og da er det full LAN-sesong Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Kan vi spise snop på julaften? Det er jo på en torsdag? Og er det kun jeg som ikke har spist en eneste pepperkake eller en sjokoladebit i hele desember? Lenke til kommentar
Beges Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg har iallefall det, og mer til - håhåhå! Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg har bestemt meg for å synde max ut året. Så er det på'n igjen etter nyttår. Dette gjelder dog kun godteri. Brusen er fortsatt tabu. Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Jeg har synda noe sinnsykt (sinnsvakt?) den siste tida. Jeg gidder ikke å forholde meg til sunnhetskampanjen før året er omme. Det er tross alt lov å kose seg i juletider. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Haha! Svake mennesker! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Takker høyere makter for ren, frisk og kald springvann. Uten deg, kjære vann, vet ikke undertegnede hva han skulle ha gjort. Klamrer meg også fast til lange karbohydrater til frokost; og da er havregryn essensielt. For mitt vedkommende, tyr jeg til litt mørk kokesjokolade med kaffe om jeg trenger energi og kurering av gruff. To antioksidantbomber er det endog også. Husk å kompensere for kaffen i ettertid, da det er vanndrivende. Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Jeg er tilbake i spillet. Intet godteri, brus og lite usunt for øvrig i ukedagene. Det går ganske greit så langt, det gjelder å bli mett på sunn mat. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Samme her, hatte en liten pause der jeg spiste godteri i jula. Har holdt meg siden Januar. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 har faktisk nesten sluttet å spise så veeldig usunt, har riktinok kjøpt LITt godt noen dager, men holdt meg til helger, men da har jeg ikke giddi å kjøpt, og har trent mye mer, og nyttårsforsettet mitt om å få sixpack bør være klart til mars/april Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Hvordan blir det med forskjellige alkohyler? Er drinker lov? Rusbrus? Øl? Drikker dere spriten bar da, eller er det vin det går i? Lenke til kommentar
Kaeso Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Eg (og kjæresten min) er så med på det her. Har vore Coca-Coliker heile livet og har vel drukke omtrent 1.5 liter kvar dag i 6-7 år. Heldigvis viser det ikkje på vekta men det kan likevel umulig vere sunt. Har kutta ut brus fra forrige mandag og det har gått veldig greit. Har lov å drikke brus på fredag og lørdag, men helst i moderate mengder. Gjekk veldig fint forrige veke, men eg merka at det er vanskelig å ikkje kjøpe Cola når eg er på butikken. Fantastisk tiltak av trådstarter! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Hvordan blir det med forskjellige alkohyler? Er drinker lov? Rusbrus? Øl? Drikker dere spriten bar da, eller er det vin det går i? Drikker mest øl og vin i helgene, så har ikke det problemet. Heldigvis Lenke til kommentar
Beges Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 I dag røyk jeg utpå Hadde glemt tråden - skam på meg. Men i morgen starter jeg med renvaskede ark! Med en gråblek tint... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå