Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Bli med meg og kutte ut brus, juice og sukkertøy!

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kommer til å ende opp med masse brus. En gang i uka dømmer jeg mest sansynelig kamp, da får man penger + en brus - Dvs. jeg kommer til å ha masse brus om jeg ikke drikker det. Endte opp med 3(!) brus iløpet av helgen, alle er borte (a) men skal bli flinkere neste helg!

Lenke til kommentar

Er det mulighet for meg og bli med ? :)

Har gått og tenkt på det i noen dager nå, vi har hatt så mange tentamener i det siste så har blitt nesten avhengi av godteri og sånt. FIkk ikke sove på natten så jeg gikk og tok meg en lakrispipe og en kjeks.

Begyner og føle meg mer og mer som en sånn godteriavhengi :p Er ikke kjempe feit eller kjmpe tynn, men hadde vårt mye diggere og ikke spise godteri hele tiden.

Lenke til kommentar
Fredag er ikke helg.

Jo, etter skolen på fredag til jeg våkner mandags morgen er per min definisjon helg. :woot: Wikipedia gives me support:

I dag betegner helg vanligvis perioden fra arbeidstidas slutt på fredag til den begynner igjen mandag. Det betyr at lørdag og søndag er fridager. Søndag er en offisiell helligdag hvor de fleste har fri, og det gjelder spesielle restriksjoner på hvilke tjenester som skal være tilgjengelige. Lørdagen er derimot i rettslig forstand en arbeidsdag, men sedvane og overenskomster i arbeidslivet har gjort at de fleste ikke arbeider på lørdager.

Fytterakkern som jeg gleder meg til å drikke iskald cola fra glassflaske. Når du er avholds i lengre perioder smaker brus bare helt fantastisk. :D

Endret av Crash
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...