Tommy Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Største problemet (imo) med juice er at det ødelegger tennene... Sukkeret fra juice er jeg ikke spesielt bekymret for... Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Er det lov med sjokolademelk? Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Er det lov med sjokolademelk? Man "dør" ikke av en liten kartong med sjokolademelk, altså. Velg gjerne den nye "lette" typen til TINE. Eller evt. sjokolademelken fra Q. Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Sikkert >= 7% sukker likevel. Er druer også bannlyst? Er druer frukt og ikke søtsaker? Ja. Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Framgang her i gården. Søtsuget har roa seg en del ned og har ikke drukket brus overhodet ennå denne uka. Når jeg blir ferdig med i morra så er det helg og tilbake til flaska. Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Fredag er ikke helg. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Jeg kommer til å ende opp med masse brus. En gang i uka dømmer jeg mest sansynelig kamp, da får man penger + en brus - Dvs. jeg kommer til å ha masse brus om jeg ikke drikker det. Endte opp med 3(!) brus iløpet av helgen, alle er borte (a) men skal bli flinkere neste helg! Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Just don't buy soda pops, it's real simple. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Nei, man kjøper den ikke - de kommer inn i dommergarderoben med en brus Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Just don't drink the soda pop, it's real simple. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Jeg kan godt melde meg på, men det blir for ca 1 måned dog Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Weakminded fools! All of you! Lenke til kommentar
CreeVal Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Jeg har kuttet ut godteri og cola... Men selve brusen klarer jeg ikke kutte ut. Har gått over til Pepsi Max og Cola Zero, men søtstoffene der er jo ikke noe bedre da. (Er i allefall no carbs da ) Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Er det mulighet for meg og bli med ? Har gått og tenkt på det i noen dager nå, vi har hatt så mange tentamener i det siste så har blitt nesten avhengi av godteri og sånt. FIkk ikke sove på natten så jeg gikk og tok meg en lakrispipe og en kjeks. Begyner og føle meg mer og mer som en sånn godteriavhengi Er ikke kjempe feit eller kjmpe tynn, men hadde vårt mye diggere og ikke spise godteri hele tiden. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Ta med no ordentlig mat på tentamen, ikke kjeks og godteri Holder energinivået oppe mye lenger. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Spiser 0 godteri for tiden, utenom sjokkis i helgene. Da jeg er student følger jeg at jeg har legitim grunn til å kalle torsdag kveld - søndag kveld for helgen min Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Hele uka er helg for studenter. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Min helg er fra fredag kveld til søndag kveld. Men denne uka har jeg skeia en del ut, pga mye som har skjedd og vært en del alene. Da blir det alltid godteri, men ikke mye da heldigvis. Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Fredag er ikke helg. Jo, etter skolen på fredag til jeg våkner mandags morgen er per min definisjon helg. Wikipedia gives me support: I dag betegner helg vanligvis perioden fra arbeidstidas slutt på fredag til den begynner igjen mandag. Det betyr at lørdag og søndag er fridager. Søndag er en offisiell helligdag hvor de fleste har fri, og det gjelder spesielle restriksjoner på hvilke tjenester som skal være tilgjengelige. Lørdagen er derimot i rettslig forstand en arbeidsdag, men sedvane og overenskomster i arbeidslivet har gjort at de fleste ikke arbeider på lørdager. Fytterakkern som jeg gleder meg til å drikke iskald cola fra glassflaske. Når du er avholds i lengre perioder smaker brus bare helt fantastisk. Endret 26. november 2009 av Crash Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Har ikke spist noe godteri siden sist, men i dag blir det kake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå