Beges Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Tsk, tsk. Her må det sanksjoner til! Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Dette har jeg egentlig gjort i 2 år nå, har aldri hatt en særlig sukkerappetit utenom når det blir servert i helgene Men meld meg på! Så i tilfelle jeg holder på å sprekke i en ukedag så husker jeg denne tråden Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Melder meg på dette jeg også, kutter ut alt av brus, juice etc og godteri. Da blir det kun vann med unntak av alkohol i helgene. Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Alkohol er heller ikke bra. Oppskåret frukt på fat i helgene er en vinner. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Alkohol er heller ikke bra. Oppskåret frukt på fat i helgene er en vinner. Prøv Gulerot i rømmedipp Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Meld meg ut, har ikke selvkontroll nok Lenke til kommentar
Petter Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Hoff igår hadde jeg alt for lyst på Soloen som stod i kjøleskapet, men klarte å styre unna Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Alkohol er heller ikke bra. Oppskåret frukt på fat i helgene er en vinner. Prøv Gulerot i rømmedipp Digg ja. Liker hvitløksdippen spesielt. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Alkohol er heller ikke bra. Men Gud så morsomt det er! :!: Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Jau, blir for drøyt å kun drikke vann. Må ha det litt moro også. Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Moro kan man fint ha uten involvering av rusmidler. Lenke til kommentar
reds Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg melder meg på. Dropper ALT fra nå. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Slik Tropicana juice som selges rundt om , det står på kartongen at det ikke er tilsatt noe sukker. Bare ren presset juice fra frukt. Kan da umulig var usunt med slik juice? Fruktsukker er da sunt ? eller ? Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 i visse mengder er fruktsukker helt greit, kan fortsatt være e-stoffer + syreskader på tenner.. Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Fruktsukker er ikke supersunt bare fordi det er naturlig. Frukt er sunt fordi det har ekstremt mye vitaminer og ja-stoffer, men i juice vil du få i deg en overflod av dette, og resultatet er mye fruktsukker. Det beste er å unngå sukker så mye som mulig og heller satse på træge karbohydrater, mens spis frukt for all del, bare ikke bælm opp litervis med juice. Endret 23. november 2009 av Crash Lenke til kommentar
Big_Mac Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 melder meg helt klart inn her... Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Lurer egentlig på hvor bra dette kommer til å gå i lengden. Hittil har det gått greit, men så har jeg kun holdt meg unna søtsaker i litt over et døgn. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Er druer også bannlyst? Lenke til kommentar
Beges Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Nå får det være grense for hvor opphengte i sunnhet man må være da? Sukker er ikke det verste å få i seg, iallfall ikke fra frukt. Verre med mangel på vitaminer Jeg for min del tror iallefall det er verre i det lange løp å knaske kosttilskudd istedet for å ta noen glass juice og frukt hver dag. Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Vel, det jeg anbefaler er å ikke drikke store mengder appelsinjuice da du inntar mye mer konsentrert enn om du spiser frukt, ikke å droppe frukt fordi det har fruktsukker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå