kybstud Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Jeg er med, juicen though, den kan ingen ta fra meg. Sunniva premium *MMmmm* Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Med på denne! Selv om jeg helt sikkert ikke kommer til å klare å slutte helt med juicen så skal jeg klare å begrense meg;) Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Til dere som sliter med å slutte: Lag smoothie. Både godt og sunt Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Er det noen smoothie i butikken som man kan kjøpe ferdig som er sunt? Lenke til kommentar
4mbition Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Til dere som sliter med å slutte: Lag smoothie. Både godt og sunt Har du noen gode oppskrifter i hue som du vil dele? Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Den eneste brusen jeg drakk denne uka så langt var en Cola Zero på Mandag. Usunt med alle de falske stoffene, men den inneholder likevel ikke sukker og dermed har jeg ikke stimulert sukkersuget. Det som kan hjelper mot sukkersuget mitt er vann med sitron/lime opp i, farris og gode måltider (uten raske karbohydrater). Lenke til kommentar
vonLime Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Til dere som sliter med å slutte: Lag smoothie. Både godt og sunt Har du noen gode oppskrifter i hue som du vil dele? Har ikke noen spesiell oppskrift, men alltid sløyf banan, og alltid ha i jordbær. Det har gitt meg MANGE gode smoothier før blenderen tok kvelden Det er forøvrig kult å blande inn mango, guava og liknende eksotiske frukter. Mango, jordbær og kiwi slår aldri feil. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Avocado, rømme, lime/sitron og hvitløk i blendern gir en ganske god smoothie. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Mango, melon og jordbær er en jævel!( I positiv retning, altså...) Endret 18. november 2009 av Hvorre™ Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Kjøpte nettopp en sånn Bendit Smoothie til 17,90,- i butikken! Håper den er sunn! Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 I dag har jeg tatt enda et skritt lenger og kuttet ut sjokomelk og kjeks, også. OG begynt å trene! Takket være denne "pakten" har jeg plutselig blitt flink! Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Det er litt trist egentlig. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Er rart hva man kan venne seg til med litt vilje Lenke til kommentar
simentp Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Ikke EN godteting denne uken! Eneste ''untaket'' er sukkerfri ekstra tyggis eller hva den heter Hjelper litt mot sukkersuget =) Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Nå har jeg ikke lest hele tråden så vet ikke hva råd som har kommet, men det og finne noe sunt så man kan stappe i munnen når man får det søtbehovet er ikke dumt. Artig og se så mange prøver og skifte livsstil:) Skulle ønske jeg viste om tråden når jeg begynte og slanke meg:P Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Ser ikke hvorfor man trenger en internettforumstråd som insentiv for å legge om livsstilen. Det finnes flere gode eksterne motivasjonsfaktorer som burde veie tyngre. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Angående smoothie; har akkurat kjøpt blender, men syns det er godt med yoghurt, banan, kiwi og frosne bringebær. Men er jo egentlig bare å putte oppi det man syns er godt Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Ser ikke hvorfor man trenger en internettforumstråd som insentiv for å legge om livsstilen. Det finnes flere gode eksterne motivasjonsfaktorer som burde veie tyngre. når du bor sammen med dama og hun slanker seg ikke så er det ganske tøft skal jeg si deg;) Og da er det greit og få støtte fra noen, selv om det bare er en tråd. Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Jeg gleder meg til kjøkkenet vårt er ferdig. Da skal jeg sørge for at vi får kjøpt inn noe jeg kan lage "fruktmos" i (i mangelen på et norskt ord som hørtes bedre ut.) Du klarer ikke å trylle fram så mye bra når familien din har imidlertidig kjøkken på vaskerommet og en hybelkomfyr som streiker halvparten av tiden. ^^ Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Lurer på om jeg spiser for mye forresten, for å ta igjen for manglende sukkerinntak liksom Frokosten er vanligvis ett egg, litt salatkjøtt med mais, to knekkebrød med makrell i tomat, kiwi/eple, noen mandler og en neve blåbær og druer. Middag er som regel noe findus-greier eller en fjordland. Vet disse har høyt saltinnhold. Kvelds er det samme som frokosten pluss/minus. Jeg går ikke opp i vekt, så jeg antar det er ok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå