Mikkel™ Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Eller bare ha 2, 3-kilos bokser med multe i frysern Plukka sjæl :thumb: Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Eller bare ha 2, 3-kilos bokser med multe i frysern Plukka sjæl :thumb: Okey, det er smud. Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Utrolig kjipt med den frukten som bare er god enkelte tider på året. Så noen snakket varmt om Bendit Blåbær, men det smaker jo helt forferdelig! Smaker bare vann og æsj. Mye bedre (og mer miljøvennlig...) meed den frukten som er naturlig for den sesongen du er i. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 Da skal førstposten endelig være oppdatert med påmeldte. Om noen savner sitt navn så si fra. Lenke til kommentar
G Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Går det an å støtte ideen, men fortsette med noen av produktene? Støtter det å kutte bra i brusinntaket. Synes juiceforslaget er noe urimelig. Nektar kan jeg forsøke å styre unna. Iste er godt. Men jeg kan vel klare meg uten. Oppfordring: Drikk teen din uten sukker! Er svak for sjokolade. Endret 9. november 2009 av G Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 Skriver deg opp jeg. Lenke til kommentar
LøperFraVevelstad Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Meld på Løperfravevelstad! jeg har skeiet litt for mye ut i helga, og litt i forrige uke, og dette har jeg dårlig samvittighet for. skal få kontroll på sukkeret nå ! føler meg egentlig elendig når jeg først spiser usunt... som sagt, før på på! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Skriv opp meg og lars! Jeg skal holde meg avholds til brus og candy på laaaaang basis. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 Done and done. Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Utrolig kjipt med den frukten som bare er god enkelte tider på året. Så noen snakket varmt om Bendit Blåbær, men det smaker jo helt forferdelig! Smaker bare vann og æsj. Mye bedre (og mer miljøvennlig...) meed den frukten som er naturlig for den sesongen du er i. Det smaker blåbær. Og siden du nevner miljøvennlighet, antar jeg du ikke kjøper poser når du er på butikken, men har med selv. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Hadde melkesjokolade liggende i skuffen fra lørdagen, klarte ikke dy meg når den lå der Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Tok mitt siste glass cola for noen minutter siden for å markere reisen... Fra nå er det virkelig game on! Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 oh my, var på ett gatekjøkken og handlet biffsnadder. Tok med en 0.5L cola som jeg slurket nedpå og. Litt på kanten dette her men Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Da skal førstposten endelig være oppdatert med påmeldte. Om noen savner sitt navn så si fra. Du glemte å legge til meg. :/ Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Har vært usunn idag ass Må skjerpings til her nå Lenke til kommentar
HCG Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Skal spise mye mindre søtt til helga, da blir det CoD4 PARTEH! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå