Mikkel™ Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Kanskje jeg skal teste den da Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Er med jeg også Men appelsin juice er ikke det uten tilsatt sukker da? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Fint initativ, men dette er ikke noe for meg. Jeg elsker brus. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Fint initativ, men dette er ikke noe for meg. Jeg elsker brus. Det gjør da jeg også, men har holdt meg brusfri i alle dager bortsett fra et glass om Lørdagen Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg må ha en urge hver fredag, etter den slitsomme gymmen som gjør meg tørr i halsen. Sorri. Maybe later. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Om du ikke hadde hatt med juice på lista di så hadd jeg vært med. Greit at juice er surt og inneholder sukker. Men det inneholder også vitaminer. Og jeg syntes vann til frokosten er for dårlig grunn til å gidde å stå opp av senga Så om du tillater et unntak for juice, så er jeg med på utfordringen. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Og melk til frokosten er fy fy fordi? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jeg er med. Trur det her blir tungere en og bli like rik som Bill Gates.. *Drikke litt mer tee* Men må jeg gi fra meg tee'en ?? Den er god og ha når man er syk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Dobbel post uten med vilje... Endret 5. november 2009 av Slettet-1nDPpQXNWW Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Te er helt greit det, men er kanskje ikke så lurt å putte masse sukker i den.. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Det å slutte å spise frukt pga fruktsyre/sukker er bare dumt. Har du bra munnhygiene (pusser tennen 2 ganger om dagen, fluor og tanntråd) så er det ikke noe stress. Har kuttet ut brus/juice/godteri i 1,5 år nå (pga slanking). Og holder meg fremdeles unna det. Når jeg tenker over det så er det ikke verdt å stappe i seg godteri eller drikke masse brus. Du gir bare kroppen noe den ikke trenger i det hele tatt. Har ikke en gang lyst på brus når jeg ser kompiser drikker det (men det som er saken er at flere kompiser har også sluttet/trappet ned etter at jeg sluttet med det;p) Te er så sunt som du vil gjøre det til. Hvis du drikker te uten sukker er te sunt. Melk er ikke fyfy til frokost. Melk er bra for tennene dine og fordøyelse. Gjør at du holder ut lengere før neste måltid, enn f.eks hvis du drikke juice. Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Frukt er én ting, å drikke appelsinjuice hele dagen noe helt annet. Man skal jo ha i seg >= 5 porsjoner frukt/grønnsaker hver dag. Lenke til kommentar
Kald Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jeg sprakk litt igår. Har en boks med godis stående på hylla og jeg ble litt ivrig. Skal prøve på nytt av nå. Lenke til kommentar
Sertito Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Ehm, hadde vært bedre om dere sa "kutte ut i ukedagene" Viktig å kunne kose seg får å beholde syken Dessuten, om dere kutter ut juice så spis mer frukt da, ettersom juice faktisk er sunt og viktig. PS: sukker er ikke farlig, bare om du fr for mye av det, som alt annet du finner her i verden Men lykke til da ! Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Denne tråden burde egentlig hete "vesentlig kutte ned på ... ", slik at man slipper slike "jeg sprakk"-utsagn. Alle sprekker. Bare prøv å konsumér mindre enn tidligere. EDIT: Juice er ikke _viktig_, jeg vil påstå det er bedre å spise en frukt og skylle ned med vann. Endret 5. november 2009 av Raudridder Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jeg spiser godteri i helgene fortsatt Lenke til kommentar
Sertito Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 EDIT: Juice er ikke _viktig_, jeg vil påstå det er bedre å spise en frukt og skylle ned med vann. Om du spiser frukt er juice uviktig. Men det er mange som drikker juice istedet for frukt desverre :/ Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jeg spiser godteri i helgene fortsatt Shut up woman get on my horse! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 jeg hadde litt honning i en kopp med varm melk i går, mot halsen :O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå