Sameboe Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 er appelsinjuice man presser selv så usunt? Alt som heter sitrusfrukter er vel igrunn ikke bra for tennene Et glass om dagen har du sikkert godt av, men å drikke en kartong om dagen hjelper ikke akkurat på Samme gjelder forøvrig kaffe og te Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 aha, er det for tennene det skal gjøres. Da skjønner jeg. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Ikke i utgangspunktet. Det er sukkerinnholdet som er årsaken til at det er med i pakten. Å slutte å spise frikt pga. syre er latterlig. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Er allergist mot mestparten av frukt jeg. Veldig rart egentlig. Dette ble jeg plutselig. Får ekstrem kløe i halsen og i munnen, og snørrete nese. Er nesten all slaks frukt med "stener" i, som Eple, Pære, plommer, fersken osv. Ganske gørr. Men tåler juice, joghurt og slikt som har frukt i seg. :S Trapper i meg noen vitamin-tabletter i ny og ned, for å få i meg noe vitaminer da. Endret 3. november 2009 av Svartasmeden Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Nooo , im out Ble en Coca Cola på meg gitt Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Det var ikke Fap Free November dette her da Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Bare å fortsette selv om man ikke greier det alltid. Sånn som meg. Skal spise en sjokoladekjeks som må spises etterpå. Før den bli gammel... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Bare å fortsette selv om man ikke greier det alltid. Sånn som meg. Skal spise en sjokoladekjeks som må spises etterpå. Før den bli gammel... går det fint an å kaste Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Denne pakten omhandler ikke kjeks, så jeg gomler kjeks som bare det, jeg. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Haha. Den var veldig god. Har spist masse sunt også da, blant annet 4 brødskiver med leverpostei og en yoghurt med banan, rips og ananas i. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Og best av alt: Du har ikke drukket/spist brus, juice og sukkertøy! (Håper jeg) Forresten, inneholder ikke yoghurt en rimelig gedigen mengde sukker det også? Endret 3. november 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Tror det var sånn sunn yoghurt eller noe. Dessuten putta jeg oppi masse fersk frukt. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Jeg liker best å putte oppi musli. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Det er også godt Yoghurt er egentlig veldig godt syns jeg. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Lett yoghurt i skål med masse Müsli med frukt oppi er knall. Metter litt gjør det og. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Anbefaler dere noe som heter Skyr. Det en fettfri yoguhurt som er proteinrik i tillegg! Men den er dog noe dyr da. 15,- for en liten boks. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Smaker sikkert tarm i tillegg. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Har en fanta lemon liggende i sekken. Kjøpte den i stad, men skal ikke drikke den før fredag... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg prøvde den Ja! Yoghurten til tine og kan trygt si det at det smakete mer enn bare tarm Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg prøvde den Ja! Yoghurten til tine og kan trygt si det at det smakete mer enn bare tarm Hvis det er Skyr du tenker på, så er det Q-meieriet som har den. Ikke TINE. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå