Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Bli med meg og kutte ut brus, juice og sukkertøy!

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du vet at magesyra vår er kraftig nok til å etse bort barberblad ja :p ? Tror noke det går ut i systemet uansett.

Nja, kommer an på. Litt mangel på enzymer, noe som ikke er helt uvanlig blant folk, fører til at mais og f.eks. korn går igjennom uberørt(så og si).

Endret av LueDotten
Lenke til kommentar

Drikker omtrent 2-3L brus hver dag, og trivest med det! :p

Skal ikke forundre meg om at det kan være 2 måneder siden sist jeg drakk et glass med rent vann. Er nokk sikkert pga. at jeg er avhengig av å ha sukker i drikken min. nammnamm. Har heldigvis superfast forbrenning, så jeg legger ikke på meg. Spiser nesten bare usunn/feit mat og drikker bare brus. Og MYE potetgull. Og har fortsatt veldig lav fett prosent. Er ikke noe aktiv heller.

Men mange sier at dette kan snu fort som faen som man blir eldre, så da blir det vell andre konsekvenser. :(

Lenke til kommentar
Drikker omtrent 2-3L brus hver dag, og trivest med det! :p

Skal ikke forundre meg om at det kan være 2 måneder siden sist jeg drakk et glass med rent vann. Er nokk sikkert pga. at jeg er avhengig av å ha sukker i drikken min. nammnamm. Har heldigvis superfast forbrenning, så jeg legger ikke på meg. Spiser nesten bare usunn/feit mat og drikker bare brus. Og MYE potetgull. Og har fortsatt veldig lav fett prosent. Er ikke noe aktiv heller.

Men mange sier at dette kan snu fort som faen som man blir eldre, så da blir det vell andre konsekvenser. :(

Som sagt, så er det en god del her som ikke sliter med vekta (meg inkludert) Men å være sunn og ta vare på tennene sine er vel greit :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...