Mikkel™ Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 om du trener mye er ikke mais det beste. Inneholder mye stivelse. Lenke til kommentar
Psykl0n Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 om du trener mye er ikke mais det beste. Inneholder mye stivelse. Lærer noe hver dag! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Bare å spørre Jeg har vært kosthold hore nå i snart ett år Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Noo. Mais er jo så digg. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Javel. Gafle i deg mais Skal vi se hvem som kommer lengst. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Mais er det lite nyttlig i desverre... Mye kal og stivelse, lite proteiner og vitaminer.. Brokoli derimot! ;D Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Javel. Gafle i deg mais Skal vi se hvem som kommer lengst. Hvem har sagt noe om å gafle i seg. Spiser én sånn liten boks i løpet av én uke omtrent. Godt til egg og kyllingkjøtt. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Mais har vel en tendens til å lure seg igjennom systemet uten å bli veldig mye berørt av fordøyelsesprosessen, dersom ikke hinnen blir ødelagt under tygging. Isåfall kan man jo bare gafle innpå. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Du vet at magesyra vår er kraftig nok til å etse bort barberblad ja ? Tror noke det går ut i systemet uansett. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Jeg kan være med fra 1. januar Hadde tenkt å ha det som nyttårsforsett Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Forbaska halvspise sjokoladeplate i kjøleskapet. Gidd å frist meg... Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Du vet at magesyra vår er kraftig nok til å etse bort barberblad ja ? Tror noke det går ut i systemet uansett. Nja, kommer an på. Litt mangel på enzymer, noe som ikke er helt uvanlig blant folk, fører til at mais og f.eks. korn går igjennom uberørt(så og si). Endret 3. november 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Det har jeg lagt merke til et par ganger, if you catch my drift. Men jeg kan gi faen i å spise det jeg, er ikke prippen. Endret 3. november 2009 av Raudridder Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Forbaska halvspise sjokoladeplate i kjøleskapet. Gidd å frist meg... Jeg har hatt ei hel plate med crispo i en skuff hjemme i snart 10 måner uten at jeg har tenkt noe særlig på den. Har og en pakke med is i frysern som bare ligger der... Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Drikker omtrent 2-3L brus hver dag, og trivest med det! Skal ikke forundre meg om at det kan være 2 måneder siden sist jeg drakk et glass med rent vann. Er nokk sikkert pga. at jeg er avhengig av å ha sukker i drikken min. nammnamm. Har heldigvis superfast forbrenning, så jeg legger ikke på meg. Spiser nesten bare usunn/feit mat og drikker bare brus. Og MYE potetgull. Og har fortsatt veldig lav fett prosent. Er ikke noe aktiv heller. Men mange sier at dette kan snu fort som faen som man blir eldre, så da blir det vell andre konsekvenser. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Er nok lurt å gjøre noe med det nå. Du vil nok få mer energi og føle deg bedre i tillegg. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Drikker omtrent 2-3L brus hver dag, og trivest med det! Skal ikke forundre meg om at det kan være 2 måneder siden sist jeg drakk et glass med rent vann. Er nokk sikkert pga. at jeg er avhengig av å ha sukker i drikken min. nammnamm. Har heldigvis superfast forbrenning, så jeg legger ikke på meg. Spiser nesten bare usunn/feit mat og drikker bare brus. Og MYE potetgull. Og har fortsatt veldig lav fett prosent. Er ikke noe aktiv heller. Men mange sier at dette kan snu fort som faen som man blir eldre, så da blir det vell andre konsekvenser. Som sagt, så er det en god del her som ikke sliter med vekta (meg inkludert) Men å være sunn og ta vare på tennene sine er vel greit Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Som sagt, så er det en god del her som ikke sliter med vekta (meg inkludert) Men å være sunn og ta vare på tennene sine er vel greit Billig er det også.. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 er appelsinjuice man presser selv så usunt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå