Mikkel™ Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 I knew it! Det var noen som gnagde meg på foten i går! Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Vann er ikke bare gunstig, men også forferdelig godt. Gitt at man ikke har borevann og det er faenivold kalkete. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Vi har grunnvann her jeg bor nå . Finnes bare en plass som topper vannet her, og det er det vannet vi har ifra den private brønnen på hytta! Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Hm, er ikke spesielt glad i grunnvannet hjemme. Men det kan være dårlige rør o.l som ødelegger. "Kommunevannet" på studenthybelen er imidlertid dritdigg. Tror nesten jeg drikker for mye hver dag, er liksom redd for at jeg ikke får i meg nok. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Vannet her i Trondheim er det beste jeg har smakt. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Sett meg opp lars, har ikke drukket brus på: hmm... Dot know hvor lenge. heller ikke IS-te eller noe annet. Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Iste er skikkelig bad, masse sukker. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Hadde avrusning på Is-te når jeg sluttet med brus, men har sluttet med det også nå. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Jaja , skal ikke være lett og være forbruker i dagens samfunn. Bare les denne artikkelen på nrk.no http://nrk.no/programmer/tv/fbi/1.6845400 Alt fra Picnic Skinke til Makrell i tomat og Kaviar inneholder sukkerarter Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Sukker øker det samlede energiinntaket og spiser du for mye søtt, har du større risiko for overvekt. Er du veldig glad i brus - og drikker for eksempel en halv liter brus hver dag, blir det til mer enn en kilo rent sukker i måneden. Haha, fy faen. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Men en kilo er jo ikke så mye. Med tanke på hvor mye jeg egentlig får i meg... Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Tenk på suppegjøkene som drikker >= 2 liter brus eller annet hver dag, da? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Glemte meg i dag, sorry Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Glemte meg i dag, sorry Hvis man ikke er toppidrettsutøver så er det ikke så farlig om man ikke har perfekt kosthold, akkurat. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Neinei, men må prøve å trappe litt ned på godterispisinga. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Jeg baker kake... Men det er godt, og jeg syns jeg fortjener det. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Vel, jeg får dårlig samvittighet når jeg spiser søtsaker nå Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Vel, jeg får dårlig samvittighet når jeg spiser søtsaker nå Hvorfor? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Fordi at jeg hadde ett meget "abusive" forhold til det før og kun spiser sunt nå? Før gikk det jo med en haug med sjokolade og potetgull om dagen pluss masse brus (pensjonert wow nerd). Så nå har hjernen min fått det for seg at 1 liten sjokolade (tilogmed det minste) vil ødelegge alt. Derfor spiser jeg ikke søtt. Lenke til kommentar
Psykl0n Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 God start på uka for meg. Har spist lunsj på jobb bestående av mais, isbergsalat, paprika, pasta og tunfisk sammen med to glass vann. Trente på treningsstudioet på jobben når jeg var ferdig med jobb. Trente i ca to timer. Spiste to skiver med grovbrød og leverpostei etterpå. Treninga hjalp mot røyksuget også! Har bare røyka to ganger idag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå